#192434
Anonym

Kære Carlsjul, ja jeg har næste læst dem alle og tilbage til 1994, men der er ikke 1 eneste der ligner min situation.

Jeg kan ikke se nogen steder, at jeg bør have to kort og to banker, det forslår banken ikke til mig. Jeg kan heller ikke se de har rutiner, procedure eller andre betingelser der dækker uvarslet spærringer og hvem man skal ringe til og hvad man skal gøre og forholde sig. Det oplyses først bagefter.
Jeg har svært ved at gennemskue når der ingen steder står hvad man skal,I min situation. jeg kan se fornuften når man skal væk fra danmark ud af rejse, og man kan blive låst i ikke at komme hjem, der har man ikke mulighed fået gå i banken eller modtage et brev. Iøvrigt er det ikke min smag at skulle betale for 2 kort og to banker i gebyr osv.

Ja jeg fået grund at vide via banken så det er ikke hemmeligt, men det gør jo ikke at de er ansvarfrie ved en fejl. Eller kunne have forudset dette. Det er jo dem der kender systemet. Jeg forstår at de gør dette for at beskytte, men det burde de have gjort for 1 år tilbage, de hara haft massere af tid til at beskytte mig. Jeg har jo brugt kortet samme steder mange gange før og med høje beløb uden problemer det burde have fået deres system til at ringe til mig. Jeg ville jo også have opdaget det da jeg via netbank næste tjekker min konto hver dag. det kan man se på login tiderne.

Jeg er slet ikke uening i deres målsætning om at beskytte, nogle gange laver de jo også en fejl, og spørgsmålet er om det kunne ha været undgået ved at kontakte mig eller om de kunne have gjort det tidligere.