#191524
Anonym

From: info@folkekassen.dk
Subject: Re[2]: manglende betaling

Vi ønsker ikke at fortsætte denne dialog med dig. Vi mener begge parter har gjort klart udtryk for hvordan hver part forholder sig til sagen.
Hvordan du vælger at forholde dig til det er op til dig.

Vi ser denne sag som afsluttet, og vil overdrage den til et andet selskab der vil stå for kontaktet og dialogen med dig omkring din ansøgning. Dette sker fordi du har givet klart udtryk for at du ikke ønsker at betale for den serviceydelse vi har leveret til dig.

Har du yderligere spørgsmål kan du tage det op med det firma vi overdrager din sag til.

mvh
folkekassen support
…………………………….

Hvilket firma er det i vil overdrage det til??? desuden er det jer som ikke vil give en forklaring og vise mig at i har rent faktisk givet mig en serviceydelse ….

i gør bare det i vil, jeg gør det jeg skal …. ses i retten …. i få ikke en krone af mig …. jeg vil have beviser og i vil ikke dokumentere det overfor mig …. desuden hvordan kan du/i sige at i tage screenshots af de sendte ansøgninger når det efter jeres egne ord sker elektronisk ummmm gad vide om i laver dokument falskeri ved at selv at indtaste mine oplysning …. mon ikke alle disse ting komme frem ved en rettes sag ….

mvh,
Usman