#191276
Anonym

Det vigste er da du er tilfreds og føler du får “value for money"

Nu har Nordea jo lige finanseret din bolighandel og tillykke med det.
Og din personlige oplevelse af Nordea kun har været positiv ja… sådan skulle det
da også helst være ellers var du jo nok ikke blevet kunde.

Nu da Nordea har finanseret din bolighandel så har du forhåbentligt også gjort dig
den ulejlighed og regnet på priser og omkostninger , så du har et godt udgangspunkt
for at følge med i prisudviklingen over tid i Nordea omkring din bolig.
(bliver jo spændende og se hvad Nordea’s endelige priser bliver)

(nu kender jeg ikke Nordea’s gebyrer , bidragssatser ,etc som de knytter til deres forretningsmodel omkring boliglån) – som jeg derfor undlader mig at udtale mig om
andet end jeg selv har været en tur forbi i Nordea og få et tilbud (hvilket jeg så ikke
brød mig om , og som “JEG" syntes var for dyrt i forbindelse med et skifte rentestigningsbanken “Danske Bank")

Nu snakker jeg jo ikke om jordhuler på Lolland , men nogle generelle problematikker der ligger i og omkring den forretningsmodel Nordea har og hvilke farer der ligger for kunderne (den store volume)

—————————————————-

Well du har ytringsfrihed , og fint vi har en “difference of opinion" men jeg siger nu
hvad der passer mig , og synes du er lige over grænsen for hvad debattører må og ikke må
(står dig frit for at anmeld/rapporter til mybanker)

Nu forholder det sig jo sådan at dette site ikke kun er tilegnet produktsælgere fra diverse banker. så stik lige piben lidt ind (ikke -:)