#189576
Anonym

Jeg stiller mig gerne som den første i køen og siger at dette er fuldstændig latterligt af Teller. Jeg forventer da også at politikkerne kigger ind i det, da det begynder at skrige til himlen, at forbrugerne skal betale hver gang.
Teller har siden oktober 2011 brugt mange resourcer på at markedsfører netop surcharge miligheden, så forretningen kan, undskyld mig, snyde kunderne med deres ekstra gebyr.

Omvendt får det mig også til at kigge på netop forretningerne, da de jo dybest set også er med til at sende aben over på forbrugeren. Først med kreditkortgebyret pr. betaling og nu også hvis chiplæsningen fejler. Fejl som sjældendt skyldes fejl i chippen, men derimod forretningens dårlige vedligholdelse og rensning af deres betalingsterminaler.

Men nu skal vi nok også passe på, at vi ikke blæser en storm på i et glas vand. Fejl i chiplæsning oplever jeg uhyr sjældent, trods at jeg (synes jeg selv) bruger mit kreditkort flittigt. Forskellen er blot nu, at jeg ikke vil godtage, at indlæse magnetstripen efter 1. fejl. Jeg vil bede forretningen om, at indlæse på chippen igen.