#189134
Jyden

I Jyllands Posten den 6.oktober 2012 er der et større referat efter at brandingeksperten Martin Lindstrøm har været på besøg i sit gamle fædreland og holdt et par indlæg i København og Ålborg. Man må håbe nogen fra finansverdenen har været ude af osteklokken og lytte med. Han siger bl.a. “Glem alt om dyre konsulentrapporter. De viser som regel ikke virkeligheden, men antager, hvordan forbrugeren tænker. Lav istedet jeres egen reserch.Flyt ind hos forbrugerne, spis middag hos dem, tag på indkøb sammen med dem, vær med til familiefesten. Gå i seng med dem om aftenen og stå op med dem om morgenen lød hans forslag." …………
Svigter kunderne
“Direktøren ændrer ikke bankens dårlige ry ved at sidde i sit fine hovedkontor uden den fjerneste ide om de bekymringer, som holder almindelige mennekser vågne om natten. Netop finansbranchen virker stadig fjern og følelsesforladt på mange, og derfor har bankerne svært ved at få kunderne i tale mener han."….

Hvornår mon branchen kommer ud af sin egen selvtilstrækkelighed ? og ud i virkeligheden ?