#188684
Anonym

Lucky strike – one in a million!

Personligt har jeg aldrig oplevet andet end lange telefonkøer og bankrådgivere, der konstant er syge eller på ferie, de få gange jeg har haft behov for at kontakte Danske Bank.

Valuta betaler jeg personligt 35 kr. for i Danske Bank under 24-7 konceptet, mens en kassetransaktion (for de der måtte ønske det) koster 15 kr. pr gang. Så ærlig talt har jeg svært ved at se, at dette skulle være bedre end nordea.

Hvad angår netbanken, så er det en katastrofal forringelse de har lavet med det nye redesign. Det er i hvert fald min holdning. De store bogstaber ser grimt ud, det kan ikke copy/pastes til excel og exportfunktionen til excel giver i et ordentligt output, der kan arbejdes videre med. Netbanken fungerede rigtig godt tidligere, men ændringerne er bestemt ikke min kop te.

Og slutteligt så er din sammenligning til Nordea æbler og pærer! Det afhænger jo helt af hvilket konto-koncept du sammenligner. Nordea har gebyrfri hverdag på visse konto-koncepter og Danske Bank har gebyrfri hverdag på visse koncepter. Lige som begge banker har gebyrer på visse konti. At du ikke har kunnet finde ud af at tilslutte dig det rigtige kundekoncept i Nordea, synes jeg siger mere om dine evner end om Nordea.