#185908
Anonym

HJL

Hermed gjort (ok med 1% til sælger)

Ændrer dog ikke ved min grundholdning at produkt og pris transperansen skal være iorden for selv alm kunder.

Kæden må jo være hoppet af et sted siden “Tidligere Danske Bankkunde" lander et indlæg her

Citat:
Hvileket logisk nok betyder at løber du fra aftalen, som i banken og 99% af kundernes tilfælde betyder, at selve finansieringen skal liges i banken, ja så koster det noget andet. Og jeg understreger at det skal du selvfølgelig være korrekt oplyst om.

Ja ellers står du jo tilbage med at banken trækker omkostningskortet til (n) kroner

Om Danske Banks 1500 kr. eller Nordea’s 10-11.000 kr. er rimeligt afstår jeg at udtale
mig om – mener dog ikke at det er acceptabelt at betinge noget produkt med et kundeforhold siden bank sektoren er en service funktion.

Pris = risiko(vurdering), “Altså en saglig risikovurdering"

“skjule kort og skal have konsekvenser" fordi man fordomsfrit vælger og skifte bank
midt i en ejendomshandel … lader vi lige stå

Om trådens ejer “Tidligere Danske Bankkunde" fik et suverænt bedre tilbud fra en konkurrent eller kom til den erkendelse af at, de 1500 kr. for en indlåsning i Danske Bank
med risko for at “åger trippet" ville være en for stor en mundfuld melder historien desværre ikke noget om.

Forstår såmænd godt “Tidligere Danske Bankkunde" det er jeg jo selv “Tidligere Danske Bankkunde"

Citat:Bonkfish
Jeg vil tro de er generel kutyme i de fleste banker at jo flere forretning, jo mere lempelige priser kan tilbydes.

Ja bundle produkter og super supermarkeder ser vi nok af, og om priserne bliver lempeligere ….Den lader jeg også lige stå.

Det hæmmer konkurrencen (burde konkurrencestyrrelsen tage og se på)
De forskellige produkt segmenter burde klart være adskilt – kunderne “lulles i søvn" og straffes promte hvis de formasteligt skulle vælge en konkurrent på – pension , RK , kapitalforvaltning,etc.. på priserne på deres øvrige engagementer hos hovedleverandøren

Nej lad os få noget shopping kultur ind i branchen.

Det vi ser lige pt. er at der kanaliseres Mia. kr fra et segment(RK) over i andre tabsgivende forretningsområder! Priserne justeres op og hvad alternativ får kunderne ? siden det koster kassen til staten og skifte (Det ved selskaberne jo også godt – og om priserne bliver lempeligere… der er du et svar skyldig)

citat: test
men bort set fra GP evindelig enside brok efter at danske bank har hævet hans rente med 1 procent point og kommenteret hans kvivklån er sagen helt klar.

Du tilhører en uddøende art – finansering til 0 % versus 7,5 % (at du gider)
Super du er en loyal og trofast DB kunde (dem får de hårdt brug for).

Men at blive ved med at smide den samme gamle cd på – “traveren" er slidt og ingen gider høre på musikken mere.