#185030
Anonym

Nu er priserne jo nogenlunde lette at gennemskue, Halli Hallo, men der hvor man som ekstern interessnt i forhold til banken kommer til kort er på spørgsmål som:

1. Hvor hårdt håndhæver banken reelt kravet om at alt skal samles?

2. Hvad er det reele serviceniveau, ekspeditionstider mv. i banken?

3. Hvordan ser det reelt ud med aftaleoverholdelsen i banken?

Kundeoplevelser og erfaringer er altid interessante at høre som supplement til en her og nu sammenligning af gældende prislister, hvor spændet mellem højeste og laveste rente ofte er betydelig.

Til test: Gebyrfri hverdag kan være udemærket, og det er får man jo også kastet i nakken i en lang række banker. Men for kunder, som ikke er det jeg kalder “nulkunder", så betyder indlånsrenten eller udlånsrenten ofte meget mere end om der opkræves 150 kr. på dankortet årligt.

Og i parentes bemærket, så den gebyrfrie hverdag nok også kraftigt under afvikling med Koldings udmelding om at det bliver dyrere at være kunde i Danske Bank fordi banken skal tjene flere penge til aktionærerne. Vi har allerede set at det gratis AMEX kort blev sløjfet i april. Formelt for at forsimple produktetne, reelt for at reducere bankens risikovægtede aktiver og dermed kapitaldækningskravene.