#184142
Anonym

Det her handler om at der er forskellige synspunkter for Danske Banks måde at handle på. Nogle mener at Danske Bank bare gør som de skal, fordi de er en forretning og andre mener, at Danske Bank (som jeg) er grådige og et skuffende bekendtskab.
Men jeg er jo heller ikke en af de kunder, med fast ejendom, stor opsparring, investeringer osv. Og det er de kunder de kredser om, ikke en som mig.

Man behøver ikke have en dårlig økonomi, fordi man tillader sig at komme med sin uforbeholdning mening om Danske Banks grådighed, ågerkarleforretning osv. Jeg har en udmærket økonomi, men som bliver mere og mere belastet af deres ågerkarleforretning. Så spørgsmålet er om Danske Bank er ved at sortere i deres kunder?

En bank skal behandle alle kunder lige og ikke kun lefle for dem, som har masser af fast ejendom osv. Det er ikke tilfældet med Danske Bank og så kan man skrive stolpe op og stolpe ned, om hvordan det er at drive bank, at de er en forretning osv. De skal huske, at uden kunder er de INTET!!!!Det er os, som kunder, som burde have magten, men den bliver langsomt taget fra os!! Ihvertfald fra sådan en som mig. Der er masser af banker som vil have mig, når min gæld er halveret…og den dag, så er det et farvel til Danske Bank.

Jeg har haft banken i over 20 år. Altid blevet behandlet pænt og sobert, altid haft orden på min økonomi. Så kommer finanskrisen, og alle de penge de blindt har kastet i Stein Bagger, i Irland osv….så skal regningen betales….af bl.a. mig.

Det er min ret, at sige fra over for denne behandling, om det så koster mig fogedretsag, RKI el.lign. Jeg fortjener ikke denne behandling.

Hvis man ser Danske Bank udefra – objektivt – så prøv at kigge på de rentesatser de har, de gebyrer de har, deres behandling af folk som ingen aktiver har……efter finanskrisen. Så kan det være, at for nogle personer herinde, at piben vil få en anden lyd. Hvis ikke, så er det jo en kendt sag, at når først man har prøvet det på egen hud, så er indgangsvinklen knap så sort og hvid.