#182794
Anonym

Sjov tråd.
Jeg har ikke en dyt forstand på banktransaktioner, det har jeg folk til(= samme pengeinstitut gennem over 20 år.)
Der er derfor flere ting i General Priers indlæg, som jeg ikke forstår.
Jeg forstår f.eks. ikke, hvordan en bank kan forhandle sig til rette om en (rente)aftale med en kunde for derpå at bryde aftalen?
Og jeg forstår slet ikke en aktuel bankudlåns-rente på 16 procent.
Jeg forstår da udmærket, at “situationen kan have ændret sig" (fra f.eks. 2007 til 2012), men en nærmere uddybning fra bankens side bør vel medfølge?
Jeg forstod heller ikke forklaringerne fra de 6-7 medarbejdere i pensionsselskabet Danica, som på skift – hen over flere år – nægtede at udbetale mig min klatpension i forbindelse med min overgang til efterløn.
Til gengæld forstod de lynhurtigt min sparekasserådgiver.
Jeg klagede min nød til ham ved dette års begyndelse; han gav dem et ring, og sagen var løst på cirka 5 minutter.
Så den slags vil jeg da fortsat have folk til.
(De hedder Kongsted Sparekasse.)
NB: Danske Banks netbank-rådgivning er fremragende.