#176818
HJL

Christian det styrer du selvfølgelig helt selv.

Jeg syntes det er en god idé at du ringer.

Jeg er overbevist om at banken IKKE sætter penge ind på din konto i dette tilfælde.

Det er korrekt at det gør banken i nogle tilfælde men det altså kun i de tilfælde hvor der er tale om en fejl og hvor du har forsøgt at få pengene retur og her er en mail skrevet lørdag eftermiddag altså ikke nok, de skal jo have en chance for at behandle din anmodning. Her sætter banken sine penge ind på din konto og efterfølgende klarer de din sag for dig, dvs. kontakter sælger og kræver pengene. (Interesant ville være at undersøge hvor mange penge bankerne sætter til på den slags services). En service banken praktisere fordi det giver glade kunder og tiltro til at man kan handle på nettet uden risiko for snyd.

Så min anbefaling ring og hør dette fra banken, allerede i dag de er der som bekendt også i weekenden i danske bank (24/7) og de har en særlig fraut management afdeling der ikke laver andet og jeg tror faktisk at de også er der på nuværende tidspunkt af ugen her Lørdag kl. 14.36

Lad være med at vent til mandag, det gør ingen forskel. Så kan du få det afklaret en gang for alle.