#176814
HJL

Det er altid sund fornuft at betvivle det banken siger, men hvorfor kommer denne information først nu hvor jeg kom med mine tanker om sagen?

I denne sag lyver banken ikke. Jf. det jeg skrev tidligere.

De kan nemlig intet gøre, med mindre der er tale om en fejl og at du som du selv skriver har forsøgt at kontakte dem der sælger billetterne for at få bragt tingene i orden.

De sager hvor banken kan gå ind og hjælpe dig er hvor et firma har trukket uberettiget og hvor du som banken skriver har forsøgt at kontakte firmaet uden held. Jeg vil mene at der skal gå mere end 1 dag efter du sender din første mail inden du med rette kan pudse banken på dem.

Bemærk venligst at det jo ikke er banken der er den stygge ulv i dette. Ingen vil kunne handle på nettet hvis det du spørger om om andre siger ok for kunne praktiseres. Så jeg vil faktisk sige at du heldigvis ikke kan det som andre skriver.

Om du kan returnere biletterne bagefter og få pengene retur ved jeg intet om det er jo op til den enkelte virksomhed at beslutte.

Fakta er at du har indgået en aftale og hvis den er indgået korrekt kan du ikke slippe ud af den med mindre sælger siger ok, desværre.

I din sag nytter det ikke noget at du tager til banken på mandag, pengene vil blive trukket og det er jeg 100 % sikker på.