#174092
Anonym

Hej Jeg vil gerne i kontakt med dig. Har en lignende oplevelse med en Danske Bank i Esbjerg, præcis samme måned i 2009. Fik som svar på en forespørgsel på mail, slettet alle aftaler og Nem registrering, hvilket kostede mig nogle 1000 kr. i rykkere (og intet svar på mail). Det var ikke en fejl, men regulær chikane, for da jeg konfronterede banken med det, blev jeg løjet for i stive 20 min,hvor man kategorisk nægtede alt, alt mens jeg lidt for lidt konfronterede dem med hvad jeg vidste. Havde selvfølgelig gjort forarbejdet, og undersøgt hvad der var sket via en anden afdeling forinden. På trods af det, nægtede man at refundere mig de pågældende udgifter. Pågældende du omtaler (hvis det er den samme) var også involveret, og har tidligere løbet fra en anden aftale. Erfarede sideløbende at jeg også var blevet bagtalt internt i afdelingen, om ting der ikke havde noget på sig.
Hvert gang i den pågældende afdeling, er jeg blevet mødt med en voldsom arrogance og uvilje, samt en rimelig ringe økonomisk indsigt. Jeg har tidligere for år tilbage, også oplevet forsøg på svindel i en anden afdeling af Danske Bank, hvilket her ganske åbent blev indrømmet.
Hvad F…. er det for en bankmoral?