#172244
Anonym

Jeg kan godt forstå, det med tiden kan være belastende at se samme type spørgsmål dumpe ind. Løsningen er bare ikke at straffe “de nye spørgende” for “de gamles” spørgsmål. Det vil altid være sådan. Så hellere undlade at sige noget, eller bare svare kort og ikke uddybe. Det gider man jo ikke blive ved med.

De spørgsmål ang. bank og lån, synes jeg til gengæld ikke der er noget i vejen med.
For det første er det rart at være så forberedt som mulig INDEN man kontakter banker, ligesom en god blanding af feedback og informationer fra forskellige kilder, giver et bedre billede.
Bankerne giver ikke altid det rette, mest realistiske billede, da de har andre agendaer. Brugerne på mybanker gør heller ej, da de ikke altid ved nok og der går meget holdning i det (du kan ikke få det lån, og så viser det sig de kan).

Hvis man fjerner alle muligheder for at spørge om de ting, banken eller andre måske kan svare på, så vil der ikke være noget at snakke om på mybanker. Du kan ALTID finde forsøg på svar andensteds.
Men nogle foretrækker at få input fra flere kilder. Det synes jeg der skal være plads til, og så må det være “jer” eller “de gamle brugere” der holder tilbage, hvis ikke de har overskuddet til at svare.