#169666
Anonym

Nu har jeg ikke selv haft Nordea så aner ikke om der er betydelig forskel. Men da jeg skiftede bankrådgiver i danskebank, gjorde jeg det omvendt. Jeg snakkede med en rådgiver i den nye by jeg var flyttet til. Vi blev enige om hvordan og hvad jeg gerne ville have i en bankrådgiver og så sørgede han for at flytte alle mine sager over til ham. Så jeg havde slet ikke noget med min daværende bankrådgiver at gøre da jeg flyttede filial.
Men vil lige sige til det med at de nægter dig at skifte filial (mit temperament er nok det nogen ville kalde hæftigt) Hvis min bankrådgiver ikke har leveret den vare jeg jo faktisk betaler for og jeg ikke har kunnet få en anden, har jeg skiftet bank.
Din bank er på godt og ondt en virksomhed der skal yde en service til gengæld for at vælger at sætte dine penge til deres rådhed (sådan ca.) alle andre virksomheder der ikke yder dig en ordentlig service ville du stoppe med at bruge. Så gør det da med banken. De føler ingen loyalitet over for dig. Alt for mange mennesker har den samme bank hele livet. Shop dog rundt, en ny bank har en helt anden interesse i at behandle dig ordentlig.