#169500
Anonym

Det er vel faktisk kun 100,- (gebyret) der er et problem.

Men helt enig – hvis de ikke kan klare det internt (som jeg formidler det:”Vil de ikke trække det tilbage, så skift bank).

Men man behøver netop at gøre det til et skriftlighedscirkus, desværre, for nu kan du se hvordan spørgeren står.
Vil filialdirektøren som har lovet det er OK ikke indrømme dette (klare det internt), så bliver spørgeren nød til at betale jo.

Men nu plejer man jo også at få lov til det af ens rådgiver og ikke en filialdirektør, som faktisk ikke engang har noget at gøre med ens rådgiver mere.

Desuden, hvor svært er det lige for rådgiveren at sende en mail til en når man har snakket om hvad man har fået lov til. Tager jo maksimalt 2minutter. (Ja jeg taler af erfaring for har selv haft situationen hvor jeg ville gå i minus 3 dage før SU’en tikkede ind og min rådgiver ville hellere end gerne sende en mail at det var OK og var desuden taknemmelig for jeg ringede og spurgte om lov)

Men kort og godt til spørgeren: Få dem til at klare det gebyr internt – ellers tag dit gode tøj og gå.