#111482
Anonym

Det er et almindeligt forbehold. Bemærk at de hændelser der beskrives alle har noget med teknikken at gøre. Så længe du kan dokumentere at du har et indskud, så er pengene sikrede, men ikke (midlertidigt) adgangen til pengene. Og jeg er 99,9% sikker på at NR aldrig vil miste oplysninger om dit indskud. Til gengæld er jeg 99% sikker på at du indenfor de næste par år vil opleve een situation hvor du får en besked når du prøver at logge på: “Der er desv. problemer. Prøv igen senere". Du er måske smidt ud af din lejlighed fordi du ikke kunne betale husleje til tiden. Der siger NR og andre: “Bare ærgeligt Sunny Boy". Jeg oplever det (med samme homebankingsystem) i al fald en gang om året, men det værste tilfælde har ikke varet længere end til da jeg prøvede morgenen efter. Og pengene har du stadig.

En tilfældig anden homebank-aftale (Skandiabanken):
“5.5.3. SkandiaBanken er dog ikke ansvarlig for tab som følge af:
• Driftsforstyrrelser, der forhindrer anvendelse af Netbank
• Afbrydelser i kundens adgang til at anvende Netbank
…."