#162790
test

hej hanibal lad mig lige retten den slå fejl:

“Det i har været udsat for er jeg smart sælg i følge nogen," sku ha været “det i har været udsat for er en smart salg i følge nogen" det er jo slet og ret bank på kupon hæfter og dybt useriøst. Der er INGEN der har skrevet personlig til dig, men bare en computer der har trukket dine oplysninger og Ja det er til at være sur over, men løsningen er nok bare at erkende at den det gamle kunde fokus er dødt og erstatte af salgs fokuserede standard systemer. Så måske er det dig eller andre i den her tråd jeg skriver til. Der bruges alt for mange følelser til det her.

Sagt på en anden måde ja du er da i din gode ret til at være sur, men er det det værd? At være sur på en computer og en handelskole elev.?

Engang for rigtigt mange år siden ville jeg hæve en boligspare kontrakt i danske bank og blev kaldt til møde på en eller anden rådgivers kontor. Nej jeg måtte da endelig ikke brug min opsparing på bil køb det var da meget bedre at lån til bilen. OK til hvad rente? Han gav mig en virkeligt godt tilbud, en rente der lå ca. 4% point over markeds renten på det tidspunkt, og langt over den rente jeg fik inkl. tillæg på min boligspare kontrakt, Hvorefter jeg sagde tak for kaffe og forlod kontoret. Dårligt salg. Det han i virkeligheden sagde til mig var at “jeg tror du er dum". Men nej jeg er ikke sur og var ikke sur. Det er spild af tid at være sur på en bank, men der er bare ikke nogen der skal fortælle mig at danskbank, nordea eller for den sags skyld bikuben er en ufejlbarlig god bank. Jeg skifter bank efter behov og tilbud.