#111248
Anonym

Jeg har har anvendt Skandiabanken gennem flere år – og har været fint tilfreds. De har en høj indlånsrente og deres ret enkle koncept opfylder fint mine behov.
Men!
I fredags fik jeg for første gang en rigtig dårlig oplevelse med Skandiabanken. Jeg har en Alt-i-ét konto uden kredit, og da en større indbetaling til mig var nogle dage forsinket blev min konto overtrukket med ca. 1.000kr. fordi en Betalingsservice overførsel blev trukket fra min konto.
Samme dag som kontoen blev overtrukket spærrede Skandiabanken uden varsel mit Visa-Dankort og sendte mig et brev herom samt hævede et gebyr på kr. 100.
Samme dag fik jeg yderligere et brev fra dem om at de havde tilbageført min betalingsservice-betaling p.g.a. manglende dækning. Denne “service” beregnede de sig kr. 250 for at udføre.
Jeg venter nu på svar fra Skandiabanken om hvornår de ophæver spærringen af mit kort – hvilket de formentlig også tager et gebyr for!
Dette er åbenbart bagsiden af medaljen, og en sådan oplevelse kan godt få mig til at overveje at finde et andet pengeinstitut.