Forside Fora Privatøkonomi .nordicash .nordicash

#160424
Anonym

Vi er nød til at tage mybanker seriøst uanset om vi har lyst eller ej, men debatten er nu kommet til et punkt hvor vi siger stop. Vi har bevist os selv fra den bedste side, og du fra den værste.

Kritiken startede på vores ansøgningsgebyr.
Det fjernede vi så vores service blev gratis, og tilbød alle kunder at få deres penge tilbage. De var tilfredse og ville ikke have deres penge.

Så blev vi kritiseret for dårlig support, og vores deltagelse i denne tråd viser tydeligt vi gør alt hvad vi kan for at gøre alle glade, selv om dem der skal gøres glade ikke engang er vores kunder. Vi modtager dagligt takke emails fra kunder der bare siger tak for god support.

Så blev vi beskyldt for at have lukket vores email, hvilket vi har bevist den ikke er.

Vi er nu nået til et punkt hvor kritikken går på at vi har en grim hjemmeside, og for at vi giver for meget service på mybanker, og for at være ærlig så er vi faktisk ligeglade. Hvis det er alt hvad der kan klages over så er vi godt tilfredse.

Og hvor meget af den kritik der er kommet i denne tråd skal tages seriøst når den ikke kommer fra kunder, og iøvrigt kommer fra falske profiler. Du har jo på flot vis lige afsløret dig selv i at være en løgner.

Der er ikke mere at snakke om, og du kan holde din heksejagt alene fra nu af, eller med alle dine falske profil venner. Så vil vi tage os af vores kunder i stedet for at bruge mere tid på det her useriøse pjat.

Der kan aldrig nogensinde være tale om svindel eller noget der minder om svindel når kunderne ikke skal betale noget, og dem der har betalt kan få deres penge tilbage til hver en tid.