#160406
Anonym

Jeg ved ikke hvem rene er, men jeg prøver blot at løse et problem for en kunde, og det som jeg har beskrevet er en meget virkelig mulighed. Vi har fået fat i kunden der havde et problem, og det er blevet løst.

Vi tilbyder ALLE kunder at få deres penge retur hvis de ønsker det, og indtil nu er der kun 1 der har valgt at benytte sig af dette. Resten har direkte sagt nej fordi de var tilfredse med vores service.

Hvis kunderne er tilfredse kan jeg ikke se hvad du har at klage over

Du ser spøgelser, og vi har alt på det rene længere er den ikke.

Problemet der startede denne diskussion var vores gebyr. Det har vi fjernet, og vi har givet folk mulighed for at få deres penge retur. Vi laver support på fuld tid på mail og mybanker selv om de fleste af dem der har skrevet i tråden her ikke er vores kunder.

Det absolut eneste der er at komme efter er det faktum at vi låner til folk i rki, og det er du og andre åbenbart sure over, men det er noget vi ønsker at gøre, og det gør os ikke til banditter, og slet ikke når det nu er 100% gratis.

Med de ændringer der er lavet er det udelukkende os der kan tabe penge, og jeg har derfor meget svært ved at se hvor en logisk kritik skal placeres.

Jeg er slet ikke i tvivl om at kunderne nok skal komme frem hvis de føler sig snydt, så vendt dog i det mindste med kritikken til de kommer frem, og det gør de ikke så denne diskussion er slut.