#160024
Anonym

Du skriver:

Jeg kan da godt undre mig over hvorfor nogen ville betale for at videresende en låneansøgning. Det svarer til at gå ned i Irma og betale dem for at hente 2 liter mælk i Netto?

Svar:
Man kan vel også undre sig over folk bestiller en pizza via just eat og betaler et gebyr for dette når de bare kan ringe og gøre det gratis.

Vi er godt klar over rki kunder kan være et problem. Da det er vores egne penge der lånes ud af, er det dog vores problem, og en risiko vi har valgt at tage. Vi har tillid til at vi kan finde de kunder der kan klare et lille lån.

Vi er nye, vi har lavet fejl, vi har modtaget kritik. Vi har rettet vores fejl efter kritik, og regner med vi kan gå i luften med en bedre og mere forbrugervenlig service der ikke vil modtage samme kritik.

Om vores service holder, og om vi kan få vores penge hjem må tiden vise. Vi mener dog at vores sortering af ansøgninger er god nok til at vi kan lave en ordenlig forretning på det.