#159900
Anonym

Vi er en registreret virksomhed og har været det siden 14 maj 2010. Det betyder dog ikke det er under navnet nordicash.

Vi skal ikke stå til ansvar for dig, og vil på ingen måde bukke under for din terror taktik. Vi vil ikke bruge mere tid på dig da du har kostet os seriøst mange penge. Ikke i mistede kunder, men i timer der skal bruges på support.

Hvis du virkelig genre vil folk det bedste er det vel optimalt at de kan se den besked vi har postet flere gange om at de kan få deres penge tilbage hvis de ønsker. Men du har klart vist dine ønsker bare er at trolle. Lad nu kunderne komme til.

Vi vil ikke svare på flere spørgsmål i denne tråd. Vi har oplyst flere emails hvor vi kan kontaktes, og har givet et tilbud om fuld tilbagebetaling hvis nogen skulle være utilfredse.

Her er den igen.

Som et tegn på at vi er villige til at komme eventuelt utilfredshed i møde vil vi hermed gerne tilbyde ALLE kunder der på nogen måde føler sig snydt til at få deres penge tilbage.

Denne besked vil blive postet på vores hjemmeside, og sendt til vores betalende kunder. Vi er så sikre på vores service og vores produkt, at vi tvivler meget kraftigt på nogen vil benytte dette tilbud men nu har du muligheden.

Vi håber dette vil give tilfredshed os eventuelle kritikere, og tryghed hos vores kunder.
Der er ikke en tidsfrist på fortrydelsesretten så du skal ikke være bange for den udløber.

Ønsker du dine penge tilbage så skriv til info(snabela)nordicash.com

Og lad nu debatten stå med denne melding som slut besked så alle kunder der eventuelt læser tråden kan se vores tilbud om fortrydelse.