#159896
Anonym

Vi skal ikke stå til ansvar for dig, og ønsker ikke at sætte os selv i en gabestok på mybanker selv om du har klaret det meget godt. Vores hjemmeside er snart online igen, og du er ikke speciel og må derfor vente som alle andre.

Vi vil ikke bruge mere tid på dig michael du koster os for meget tid og for mange penge.

Til alle vores kunder.

Som et tegn på at vi er villige til at komme eventuelt utilfredshed i møde vil vi hermed gerne tilbyde ALLE kunder der på nogen måde føler sig snydt til at få deres penge tilbage.

Denne besked vil blive postet på vores hjemmeside, og sendt til vores betalende kunder. Vi er så sikre på vores service og vores produkt, at vi tvivler meget kraftigt på nogen vil benytte dette tilbud men nu har du muligheden.

Vi håber dette vil give tilfredshed os eventuelle kritikere, og tryghed hos vores kunder.
Der er ikke en tidsfrist på fortrydelsesretten så du skal ikke være bange for den udløber.

Ønsker du dine penge tilbage så skriv til info(snabela)nordicash.com

Og lad nu debatten stå med denne melding som slut besked så alle kunder der eventuelt læser tråden kan se vores tilbud om fortrydelse.