#159878
Michael

midajoma

Dine penge er tabt, men åbenbart er du én af de desperate der er villig til hvad som helst for et lån. Fra NordiCash egen side:

Vi har modtaget kritik for vores ansøgningsgebyr. Det er desværre det gebyr som gør det muligt for os at lave lån til folk i rki. Vi mener dog at have fundet en løsning der er mere forbruger venlig og vi er i gang med en total opdatering som vi håber vil gøre alle glade.

FAKTA:

NordiCash har kun opkrævet ansøgningsgebyr for under 35% af dem der har søgt om lån. Vi opkræver kun et ansøgningsgebyr hvis vi mener der er en ærlig chance for at kunden kan få godkendt et lån.

I august 2010 betalte 16 vores ansøgningsgebyr. Alle 16 fik godkendt et lån.

VIGTIGT:

Hvis du har betalt ansøgningsgebyr og ikke kan logge ind med dit telefon nummer har du nok kommet til at betale uden at opgive rigtig reference. Vi har et par enkelte betalinger som vi ikke kan knytte til kunder, og er du en af disse bedes du kontakte os på info (snabela) nordicash.com

Altså info@nordicash.com, men nu påstår svindleren at mailadressen er en helt anden? Hvor er Nordicash’s fysiske adresse og CVR-nummer iøvrigt? Et klokkeklart tegn på fup når disse vitale informationer ikke oplyses.

Men stadig er der idioter der hopper i fælden – ufatteligt simpelthen.