#159748
Anonym

Hej Tester

Vi laver skam ikke forretning fordi vi har “ondt” af folk i rki. Vi har valgt at lave lån til folk i rki fordi der ikke er noget konkurrence.

Man kunne selvfølgelig mene der er gode grunde til dette, men med over 5% af Danmarks befolkning i rki har vi satset på at et ret stort antal personer har en økonomi der kan bære et lån på trods af en rki registrering.

Angående vores gebyr på politik så er vi godt klar over det er et stor beløb at betale for at søge om et lån, men det er et lille beløb i forhold til hvad der bliver lavet for de penge. Når folk i rki søger om et lån er vi nød til at at sikre os det de har sagt er rigtigt, og sikre os at de ikke skjuler noget. Det koster penge og tager tid at finde disse ting, og nogen skal betale for det.

Alle der har betalt vores gebyr kan få en fuld rapport over de ting vi har hentet ind på dem. Dette dokumenterer den mængde af arbejde der bruges på hver enkelt kunde.

Ud over dette så hjælpe det os med en vital ting, nemlig at fastslå kundens betalingsmoral. Kan og vil kunden betale en regning ?

Dette er en ret afgørende faktor når man låner penge til folk i rki, og uden dette ville vi ikke kunne gøre det.

Vi er godt klar over vores service og koncept ikke er perfekt, men vi har prøvet at lave en seriøs mulighed til folk i rki. Dette er ikke normale lånekunder, og vores service kan derfor heller ikke ske på samme måde som alle andre lånefirmaer.

Vi vil dog tage kritikken til os, og bruge de næste par dage på at se hvorvidt det er muligt at finde en løsning hvor vi kan stå på fælles jord.

Vi gider ikke at bruge energien på lange mybanker debatter da vi sidder med rigtig meget arbejde, og skrev herinde fordi vi opdagede en kunde der var blevet fanget i en fejl. Du og andre skal derfor ikke forvente at vi bliver i denne debat og besvare spørgsmål da der nu er kommet styr på problemet.