#159728
Anonym

Hej Kurt. Jeg skriver på vegne af NordiCash.
Selv om mybanker er kendt i hele landet for at dømme folk og firmaer uden bevis eller skygen af efterforskning så syntes jeg lige i skal slå lidt koldt vandt i blodet.

Til at starte med så er der en kæmpe efterspørgsel på lån på trods af en rki registrering. Vores tilbud er ikke til alle, men til dem der har en sund økonomi på trods af en registrering. Vi har læst debat efter debat hvor folk råber og skriger efter hjælp, og når vi nu gør det skal vi med det samme slagtes.

Ang vores ansøgningsgebyr så er det under 35% af dem som søger der bliver bedt om at betale det. Vi sender altså ikke bare regninger rundt. Dem der modtager en regning modtager den fordi vi mener muligheden for godkendelsen er i sigte.

I august måned modtog vi 16 betalinger, og alle 16 fik godkendt et lån på trods af rki registrering.

Vi er nød til at lave en seriøs undersøgelse af personen på flere områder, og dette tager tid. Tiden skal betales, og det bliver i dette tilfælde betalt af kunden.

Som det dog fremgår af de tal vi har sat op er både vores service og behandling af ansøgninger 100% fair.

Vi svarer på mail 24 timer i døgnet, og vil mene vi har danmarks hurtigste support.

At kurt ikke har kunne få fat i os syntes jeg er ekstremt mærkeligt da han som minimum har vores kundemail hvor der sidder en person 15 timer hver dag og svare på mail. Han har denne mail med sikkerhed, da det er den som regningen er sendt fra.

Hvis jeg skal være ærlig så tvivler jeg lidt på om denne kurt overhoved er kunde hos os. Jeg er nemlig lige gået samtlige betalinger igennem og kan ikke finde nogen kurt.

Jeg kan dog finde 3 betalinger som er lavet uden at opgive reference, og en af disse kan være kurts. Hvis dette er tilfældet må man sige at det er kundens egen fejl at der ikke er sket noget da han har lavet en seriøs fejl. Og man kan også sige at det er kundens egen fejl når man ikke ønsker at benytte vores support. Ja den koster penge, men rigtig rigtig mange firmaer i danmark tager penge for deres support. nogen skal jo betale for den. Support er et produkt på lige fod med en ipod.

På vores login side fremgår det klart at folk som har betalt, men ikke har modtaget noget login skal kontakte os på mail.
Se login side:
http://www.nordicash.com/kundelogin.htm

Vi har modtager over 1000 ansøgninger i august og har godkendt 16 til lån, og modtaget 2 sure emails fra folk der mente vi var fup. Det skal siges at de 2 sure emails kom fra folk som ikke var kunder.

Vi har et godt og ærligt produkt til folk der har en sund økonomi og betalingsmoral på trods af en rki registrering.

Til slut vil jeg gerne huske både skribenter og mybanker på at det er injurier at kalde et firma for fup uden at have beviser der kan understøtte det i retten. injurier straffes med bøde og fængsel i op til 4 måneder.

Vores service og vores produkt er i top. Hvis der er nogen som helst der har et problem bedes de sende en mail, og jeg vil garanterer der kommer svar samme dag.

Vi har ikke en eneste utilfreds kunde, og skulle det ske gør vi hvad der skal til for at gøre kunden glad. Dette er et løfte og en opfordring til alle vores kunder.

Vi er godt klar over der har være flere problem firmaer på rki området, men syntes i lige skulle tage et kig på ting før i stempler alt i den kategori. Det er nemlig ikke der vi hører til.