#159236
Anonym

Jeg prøvede det med Cybercity, som meldte mig til RKI for en regning, som de havde sent til mig 3 gange. Hver gang kontaktede jeg Cybercity som indrømmende det var en fejl. Tredie gang de sendte mig regningen, meldte de mig også til RKI. Jeg skrev til Cybercity som ‘desværre’ ikke kunne hjælpe mig denne gang. Det var jo min egen skyld at jeg ikke havde betalt regningen. Jeg kunne blot kontakte deres advokat. Det hjalp heller ikke.

Så skrev jeg til RKI og fortalte dem at der en tvist i sagen. Ikke blot mente jeg selv at jeg ikke betale regningen, men det mente Cybercitys kundeservice afdelingen heller ikke, men Cybercity bogholderi mente jeg skulle. Så på den ene side var det mig og Cybercity mod Cybercity, og da det må betyde at Cybercity vidste der var en tvist i sagen (nemmelige den mellem cybercity kundeservice og cybercity bogholderi) må de ikke melde mig til RKI.

En eller to dage senere modtog jeg et brev fra RKI med en svarkuvert. I brevet fra RKI stod der, hvis jeg skriver under accepterer jeg at Cybercity aldrig nogensinde mere måtte melde mig for denne regningen igen – med mindre jeg gav skriftlig tilladelse hertil. Jeg skrevunder, puttede brevet i svarkuverten og har aldrig hørt noget om det sagen igen. Til gengæld blev jeg slettet fra RKI hvor jeg var optaget på grund af en fejl 🙂