#158022
Anonym

Jeg har lige selv oplevet dårlig behandling fra deres rådgivere, det er nogen søde nikkedukker de ansætter.

Jeg er god kunde der og fik så lavet et budget sammen med med den unge rådgiverpige, til et boliglån når ejerlejlighed var solgt, hun bildte mig ind at jeg brugte 12.000,- på benzin om året (jeg er arbejdsløs, så jeg bruger ikke meget benzin)

Igen og igen fortalte hende har jeg et billigt transportmiddel der kører over 42km pr liter, eller så tar jeg cyklen.

Fik et nej til lånet med det samme.
Jeg bad om at få en kopi af hendes “budget", det sku hun nok sende, jeg ventede og ventede, og spurgte så igen et par uger efter, men jeg fik det aldrig, så jeg klagede til deres “klagenævn", hun bildte mig ind at rådgiverpigen havde sendt det 2 gange.
Sjovt nok modtog jeg det dagen efter.

Jeg skiftede så afdeling, da alle deres rådgivere er nikkedukker, nu har jeg så igen fået en nikkedukke som rådgiver, efter min rådgiver af et hankøn har fundet andet arbejde så jeg bad om at få en mand igen.

Svaret var at jeg ku bare finde et andet pengeinstitut hvis jeg ikke ku klare lugten i bageriet – det stod der ikke, men det stod der mellem linierne.

Men det kan jeg jo ikke da jeg har et boliglån.