#157194
Anonym

Vi taler om billigonline.dk’s manglende seriøsitet. Er man professionel, og ved at man er ordblind, så får man nok en ekstern kommunikatør til at hjælpe sig med kommunikationen. Såre simpelt. Hvis en kunde ser en brugsanvisning eller varedklaration der er skrevet i et ubehjælpsomt sprog, så er det ikke noget der hæver det pågældende firmas troværdighed. På samme måde er det med hjemmesider og valg af kommunikationskanaler. Og da billigonline.dk åbenbart ikke har gjort sig overvejelser i den retning, fremstår det ikke som en professionel virksomhed i mine øjne, og i andres efter tråden her at dømme.

Det har ikke noget med ordblinde at gøre – der er ikke noget galt i ikke at kunne stave, og ordblinde er typisk deres “handicap" bevidst, men der er noget galt med en virksomhed, der konsekvent ikke gør sig kommunikative overvejelser, eller tager den udgift og ulejlighed det er at kommunikere ordentligt med nuværende og potentielle kunder… og det er dén hat billigonline.dk er faldet i. For det er ikke ordentlig og professionel kommunikation, når den er plastret til med stave- og grammatiske fejl, og det er heller ikke ordentlig kommunikation at gå i rette med utilfredse kunder på et tilfældigt internetforum. Det er tværtimod ubehjælpsomt. 😉