#155126
Anonym

Det er jo rigtig fint, at banken også har tilfredse kunder.
Min første dårlige oplevelse var:(der har været flere siden)
*De lover en rente på 7,25 % på et lån i forbindelse med en boligsalgskredit. Da papirerne så er udformet står der en rente% på 10,5 %, det har de ikke lige sagt noget som helst om.
De havde lavet papirerne til et møde i banken, så papirerne skulle gennemlæses og underskrives der. Det blev forventet fra deres side. Jeg havde tiltro til banken og tænkte at papirerne selvfølgelig var som aftalt. Heldigvis er min kæreste ikke fra DK, men et andet EU land og han har fra start undret sig over serviceniveaut i Den Danske Bank.Han læste derfor det hele igennem og så at de havde skrevet den meget højere rente end aftalt.
Jeg måtte sidde med min 7 uger gamle baby og forhandle den først aftalte rente igen. Det blev så rettet, men papirerne blev ikke underskrevet den dag.
Det var så der det gik galt første gang.
Jeg har haft banken i flere år og har heller ikke været utilfreds før. Men det skal også siges, at jeg tidligere ordnede alt via netbank, havde ingen lån og havde som sådan ikke brug for rådgivning. Problemerne opstod først da jeg rent faktisk havde brug for rådgivning og brug for bankens ekspertise til at få ordnet det hele i forbindelse med køb og salg af lejlighed og hus.
Jeg har været i min kærestes bank et par gange, i hans hjemland og der ved de hvad service er. Men det er også bygget op på en helt anden måde. Man er ikke bare et nummer i rækken, men kendt i banken. De har mindre lokalafdelinger i stort set alle byer.