#154650
Anonym

For en del år siden ved låneomlægning indhentede jeg tilbud fra 3 kreditforeninger. Især det ene institut var det håbløst af overbevise om, at jeg ønskede omlægning, så jeg undgik opsigelsesrenter. Danske Bank/Realkredit Danmark var med på den med det samme og kom med det bedste tilbud på omkostninger i forb. med omlægning og på selve lånet. Senere omlægning/forhøjelse af lån foregik perfekt.
Jeg bruger nu Danske Bank til det, de er bedst til – i forhold til mine ønsker: Netbank. Bl.a. rente på 3% på konto med 1 års løbetid (oprettet mens der var mulighed for det). I 2009 betalte jeg 0 kr. i gebyrer. I år har jeg betalt et horriblet gebyr på 25 kr. for at hæve fra en konto to gange indenfor samme måned. Jeg er møgirriteret – på mig selv. Jeg vidste det jo godt. Selvfølgelig kunne jeg godt have tænkt mig, at der kom en advarsel, men banken skal jo tjene nogle penge, selv på mig.
Jeg vil ikke forlange at have samme kunderådgiver, når jeg kun med 5-10 års mellemrum henvender mig til banken. Jeg er 100% tilfreds.
Jeg er ikke ansat i banken og kender end ikke ansatte, og – selvom jeg godt kunne tænke mig det – får ingen profit for dette indlæg – andet end som storaktionær med for 10.000 kr. aktier, der gerne skulle stige i værdi til det, jeg gav for dem på et “forkert” tidspunkt 🙂