#146892
Anonym

Og hvis der har været et problem mener jeg, at de burde have rettet henvendelse i stedet for at liste ind ad bagdøren, at de har sat mig et niveau ned og generelt prioriterer mig lavere som kunde. For alle parter ville det jo have været fordelagtigt hvis man havde taget et møde og talt om tingene, frem for det bare rammer mig som en hammer i baghovedet. Jeg mener, at der er begået en fejl og har ikke ressourcerne og informationerne til selv at undersøge det videre, men det er det banken beder mig om og de vil ikke stille med oplysninger eller svare på spørgsmål. De gider ikke bruge tid på det – og har sagt det rent ud, efter jeg ligesom har prøvet at fiske det ud af dem – og det efterlader jo mig i en noget sårbar position.

Men jeg har sendt ansøgninger ud til 2 banker nu, og venter på et møde så vi kan få aftalt noget, der passer mig bedre; selvom det nok kommer til at betyde en højere rente. Fred være med det.

Det skal også lige siges, at min kassekredit på 40.000 kr. indledningsvist kun var på 15.000,-, men jeg blev over sommerferien 2006 kontaktet af en ihærdig sælger, der ville have at jeg skulle udvide min kassekredit. Hun sendte underskrevne papirer ud som jeg i en svag stund (sidst i juni måned) underskrev og fik pengene samme dag. Det er selvfølgelig mig selv, der har skrevet under og står 100% til ansvar for det; men jeg tror det er med til at illustrere hvordan jeg troede, at mit forhold til banken var udmærket, hvis ikke direkte godt. Endnu en grund til at jeg tror, at der er blevet begået en fejl et sted, siden det kan vende sådan.