#146508
Jyden

Helt enig.
Jeg mener imidlertid vi er ved at være langt ude hvis man ikke kan forlade sig på de oplysninger man får fra pengeinstitutter, ting de tager sig godt betalt for, og de må om nogen vide hvad der er fradragsberettiget eller ej.

Der er ikke noget at sige til at kunderne er kritiske overfor sektoren i øjeblikket. Selvfølgelig laves der fejl – det gør vi alle , hvis vi fortager os noget. Spørgsmålet er om man lærer af sine fejl, og hvordan man behandler og retter op på fejl. Det kan gøre på mange gode måder, men der er også dem der bare kommer med lakoniske meddelelser -Vi beklager, men det er bare ærgerligt – det er der jeg vil hen, og det er nok ikke dn vej man skal bruge hvis man vil have genoprettet tilliden og et godt image. Og her snkker vi ikke kun om Nordes men om hele sektoren – anført af Finansrådet. Der mangler i den grad selverkendelse og ydmyghed i finanssektoren.