#143594
Anonym

Nu er de to herrer i en situation. hvor de, hvis der som påstået har været indgået aftaler med cypriotiske og maltesiske banker, kan fremvise disse. Det er jo en forholdsvist enkel manøvre. Men ser du, de har aldrig eksisteret, og som den maltesiske bankfyr udtalte for åben skærm, har der ikke eksisteret aftaler mellem disse og HSBC Bank på Malta. Mener du ikke at det dermed er bevist, cv7000? Eller står både malteseren og repræsentanten for MasterCard i Skandinavien og lyver for åben skærm? I modsætning til Marc Danciu, der i parantes bemærket overfor egne kunder påstod at han hedder “John”? “Ikke bevist”, my ass!

I øvrigt kan man, hvis man kan en smule svensk, og gider gøre sig den ulejlighed at google lidt for at blive klogere, konstatere at virksomheden har brilleret med en lignende ageren på den anden side af Øresund. Der er en del svenske internetfora, der tager sagen op.

I øvrigt har Mitmaster.dk i dag bragt en form for (dårligt skrevet) “pressemeddelelse”, som jeg ikke synes at vi skal snydes for herinde:

“Kære kunder, I aftenens udgave af TV2 programmet BASTA står Kederan Equity Limited og websitet Mitmaster.dk for skud. Vi har ikke noget mod at pressen kigger på vores virksomhed. Vi har dog et problem med at pressen skade vores virksomhed og ligefrem skaber deres egen historie ved at skade vort forhold til leverandører. For os er det først og fremmest leveringen af kort til vores kunder der har prioritet. Vi har ingen forståelse for hvorfor vores kunder der står registreret i RKI skal behandles dårligere end andre kunder.

Vi har klar dokumentation for at der har været en aftale med en maltesisk fond og HSBC Bank på Malta.

Vi vil fremadrettet stadig leverer kort til det danske marked og stadig til kunder der står i RKI. Vi mener det danske marked er moden til at at udenlandske banker kan tage deres del af det danske bank marked.

At TV2 og politikenshus vælger at føre journalisk under bæltestedet fortæller mere om TV2 og politiken end om vores virksomhed.

Til alle vores kunder kan vi bekræfte at I fra i morgen fredag den 11. september vil modtage jeres login til jeres netbank. Såfremt i har spørgemål er i velkommen til at kontakte vores support på mail eller på telefon.”

Ikke så professionelt udført, men det er jo ingen forbrydelse. Men hæft jer ved den sidste passage – det må betyde, at de der herinde og andre steder har beklaget sig over Mitmaster får deres netbank-login i dag, og dermed vil kritikken begynde at forstumme. Jeg vil derfor gerne opfordre alle, der har en bestilling ude på en Mastercard, til at give lyd fra sig når de modtager det, og desuden også lige fortælle om de har fået deres netbank-login, eller hvordan. 😉 Jeg tror nu ikke det er mange, vi kommer til at høre fra. 😉 De har i øvrigt også dækket sig ind ved at skrive “fra 11. september”. Det er bare endnu en gang bull fra Holmgren og Danciu, og der er ingen der nogensinde vil modtage hverken kort, penge eller netbanker fra dem.