#142070
Anonym

Da jeg ringede den 31/7 var pengene stadigvæk på min konto, og hvis de allerede var blevet sendt igennem systemet, havde banken jo netop kunnet hive pengene tilbage med det samme. Senest den 3/8, hvor pengene blev trukket fra min konto. Dette er åbenbart heller ikke sket. Hvis jeg den 7/8 ved et tilfælde ikke havde opdaget, at der var noget galt med min konto, var den faste overførsel jo bare kørt videre. Damen som jeg talte med i telefonen den 31/7 fortalte mig, at hun ville “slette” den faste overførsel. Jeg ved ikke om hun har lavet en tastefejl eller om der er en anden grund til, at den faste overførsel ikke var blevet stoppet, men hun fortalte mig, at den faste overførsel var blevet “slettet”, og hun bekræftede også, at jeg ikke havde ringet for sent. I dag fortalte min rådgiver mig også, at jeg ikke havde ringet for sent.

Banken må dog for længst have fundet frem til damen som jeg talte med i telefonen den 31/7, så jeg forstår ikke, hvorfor jeg endnu ikke har fået mine penge tilbage på min konto.