Forside Fora Privatøkonomi Er MYBANKER ikke seriøs? Er MYBANKER ikke seriøs?

#141990
Redaktionen

Kære Kara

Ad. 1: Henvendelser til Mybanker.dk beder vi om bliver sendt til info@mybanker.dk. Vi har ikke ressourcer til at gennemløbe vores debatforum for at se, om der skulle være evt. spørgsmål til os. Og havde du læst de forskellige debattråde, hvor der har været spørgsmål til Mybanker.dk, – senest den 11.08.2009 kl. 10.07 http://www.mybanker.dk/bank/debat/vis_indlaeg.html?t=Bank+med+Hjerte&id=3681, så ville du også se, at besvarelser fra os rent undtagelsesvist sker i debatforummet, og at folk skal skrive til info@mybanker.dk.

………

Ad.2. Det er jo hele tiden en afvejning – for vi vil helst ikke være smagsdommere. Men jeg synes, at vores brugere er rigtigt godt til at kommentere de indlæg, hvor tonen måske kan synes barsk og til tider måske en kende usaglig.

…….

Ad. 3. Jo vi læser med mellemrum indlæggene – for ellers ville du jo heller ikke kunne se dette svar. Ligesom jeg og andre hos Mybanker.dk har besvaret flere indlæg. Det kunne du se, hvis du selv læste de forskellige debatindlæg. Så du har åbenbart ikke læst debattrådene.
…..

Ad. 4 og 5. Vi læser debatindlæggene med mellemrum. Vi kan jo ikke have medarbejdere siddende, der kun læser indlæg, for indlæggende ”dumper” jo løbende ind. Så læsningen afhænger af vores ressourcer, men vi prøver på at gennemse indlæggene et par gange ugentligt. Og der er faktisk også nogen af vores brugere, der skriver til os på info@mybanker.dk, hvis nogen af indlæggene er for stride – og det er vi taknemmelige for. Men man skal passe på kontrol – og passe på at lege smagsdommer. At person A kan have en holdning til et emne, betyder jo ikke, at person A har ret. Det handler om at respektere, at der nu engang kan være forskellige holdninger til et emneområde. Og vi sletter ikke indlæg efter forgodtbefindende, så hvor du end har dette fra, må stå for din egen ”regning”. Slettede vi bare efter forgodtbefindende, så ville man jo ødelægge den debat, der er i de forskellige tråde.

Faktisk er det sådan, at inden vi sletter et indlæg, så diskuterer vi faktisk flere medarbejdere i mellem, om indlægget skal slettes eller ej. Og måske et indlæg burde have været slettet – men vi forsøger faktisk at gøre vores bedste. Men er der indlæg imellem, som er helt ”hul i hovedet”, som vi måske i første omgang har ladet stå, så skriv endelig til os direkte på info@mybanker.dk.

……

Ad. 6. Ganske usaglig påstand. Det bruger vi ikke ressourcer på. Vi har andet at bruge vores tid på. Det svarer nærmest til, at nogen har sagt til dig, at månen er grøn, og så er det selvfølgelig sandt, da din bekendte har sagt det.

………

Ad ”I fejer sikkert min kritik……… slette det eller måske bare ignorere det”.
Siden du er så sikker i din sag, så kan det undre mig, at du overhovedet brugte tid på at skrive dit indlæg.

…….

Hvis du ønsker flere svar, så skriv til info@mybanker.dk

Med venlig hilsen
Mybanker.dk

Elisabeth Arendt
Partner