#140720
Anonym

Jeg har pr. d.d også kontaktet nordea hvor jeg i forvejen har en anden konto. Og her var meldinging også en lidt anden end i forstædernes bank. Nemligt at min økonomi jo var ganske fornuftig! Spørgsmålet er så, hvad gør jeg så nu? Jeg vil jo gerne gøre filial ledelsen opmærksom på de altså har et problem med en rådgiver, ikke noget med at smække med døre, så hvordan gøres dette? I min brance, slipper man ikke ustraffet fra at tage dårlige beslutninger, det har jo altsammen en konsekvens og netop i en bank berører det jo folks liv ganske voldsomt.

I grunden så ved jeg det er rådgiveren der er problemet, for de gange hun ikke har været der og en anden har vurderet sagen er alt gået ganske glat, men her på det sidste er alle rådgivere blevet berørings angste og vil ikke rådgive andres kunder selvom, jeg stod og skulle have afklaret tingene igår. Så ny bank, der er jeg nået til 🙂