#129576
Anonym

Hej
Jeg kan forstå at du allan.b og krisser I forsvarer Jeres arbejdsplads , men I behøver ikke tage det personligt.

I ved jo godt at Nordea har vist ligegyldighed , og uprofessionalisme her og i mange situationer.
Jeg ved ikke om jeg kalder det fedteri for Nordea det I skriver I 2 , men det lugter lidt af det , og når man skriver og svarer andre i debatten behøver I ikke at være desperate uhøflige og arrogante.

Det er ikke fordi den hedder Nordea , det kunne være andre banker.

Men det er jo desværre Nordea Jeg personligt har haft mange dårlige oplevelser med.

Og hvis I 2 er ansat hos Nordea så ved jeg med sikkerhed at jeg har ret når jeg skriver

at man ikke får den rigtige og fornuftige rådgivning.

Og I afspejler Nordeas attitude over for deres kunder. ( med al respekt for rare Nordea medarbejdere , som jeg kender ).

lad nu folk læse mine indlæg og selv tage stilling til deres eget synspunkt om Nordea.

Vi lever i et demokratisk samfund , så lad være med at monopolisere debatten.

tak og no hard feeling.