#107554
Anonym

Michael,

Tak for indlægget. Du har sikkert ret. Jeg troede den var klaret via en 3 liniers mail til Skandiabanekn, men nu har den udviklet sig til en principssag. Men ja, det er da irriterende at skifte bank for så lidt, men det skyldes egentligt mere den ubehøvlede og langsommelige behandling jeg har fået af Skandiabankens personale. Ellers kunne jeg selvfølgelit godt – principsspørgsmål eller ej – æde de 13 kroner, som du foreslår.

Mht Skandiabankens ansvar så har faktisk ikke helt ret. Du har måske nok ret så langt, at det ikke er deres ansvar, men de skal faktisk varetage mine interesser (dvs gøre indsigelse på mine vegne). Jeg har nemlig rejst sagen med VISA og endeligt fået svar. Det viser sig, at Skandiabanken rent faktisk har handlet mod reglerne. De har pligt til på mine vegne at gøre indsigelse gennem VISA ved misbrug af VISA kortet – sådan definerer VISA sagen idet det ikke fremgår hvorfor der jf kvitteringen er udbetalt et beløb på 500 men hævet 507 i lokal valuta. De har rent faktisk også pligt til at debiterere beløbet indtil sagen er afgjort. Jeg har videresendt dette til Skandiabanken så nu får vi se.