#106226
Anonym

Når man på forsiden af bladet bruger udtrykket “rådden rådgivning” er det yderst pinligt at journalisten ikke fatter en sk.. selv.

I øvrigt har popbladet intet med Børsen at gøre. Bladet hører under Bonniers som også udgiver bladet Hjernetræner. Dette blad har journalisten tydeligvis ikke læst selv.