Job: Studentermedhjælper til Customer Support (Outbound)

 

  • Kunne du tænke dig at blive en del af en spændende virksomhed med et fantastisk arbejdsmiljø beliggende i hjertet af København?
  • Er du ved at tage en videregående uddannelse indenfor finans, kommunikation eller marketing?
  • Har du erfaring med salg/mødebooking, eller har du lyst til at prøve kræfter med det?
  • Har du vindermentalitet og gå-på-mod?

Hvis du kan svare ja til alle 4 spørgsmål, bør du læse videre…..

 

Om Mybanker:

Mybanker er en uafhængig Fintech-virksomhed i vækst, der arbejder med at skabe mobilitet og gennemsigtighed i det danske bankmarked. Det gør vi med vores digitale portal for bankskifte og låneansøgninger, vores unikke datagrundlag og analyser samt vores dagsordensættende rolle i medierne. Kort sagt hjælper vi med at bygge bro mellem borgeren, samfundet og den finansielle sektor.

I dag samarbejder vi med mere end 30 danske pengeinstitutter og 500 dygtige bankrådgivere i hele landet. Vi er overbeviste om, at vi kan sikre danske bankkunder de bedste vilkår og services gennem vores tætte, strategiske samarbejde med den finansielle sektor.

 

Om jobbet:

I vores outbound team vil du ringe til brugere, der har oprettet en profil hos Mybanker og hjælpe dem i processen omkring det at skifte bank. Du kommer i dialog med alle typer privatkunder og skal f.eks. hjælpe med at finde de relevante dokumenter, booke møder med bankrådgivere samt forstå de tilbud, brugerne har modtaget. Din rolle er ikke at rådgive brugerne men at finde den samarbejdspartner, der matcher deres behov bedst.
Du vil modtage træning i salg og kommunikation og ikke mindst få erfaring og viden om finansielle produkter og services. Alt sammen kompetencer som er eftertragtede og efterspurgte i den finansielle sektor.

Jobbet er derfor et godt springbræt til din fremtidige karriere, og vi har flere tidligere studentermedhjælpere, som i dag besætter fuldtidsstillinger i Mybanker, bl.a. i marketing-, partnerships- og udviklingsafdelingen.

 

Vi tilbyder:

  • Fællesskab, godt humør og et fantastisk arbejdsmiljø
  • Træning i salg og kommunikation
  • En central placering lige ved Nørreport st.
  • Fleksible arbejdstider og et studierelevant job
  • God, fast timeløn

 

Vi forventer at du:

  • Har en vindermentalitet og et højt energiniveau
  • Er resultatorienteret og ser muligheder fremfor begrænsninger
  • Kan arbejde selvstændigt og brænder igennem hver eneste dag
  • Er nysgerrig og har interesse for privatøkonomi og den finansielle sektor
  • Kan lide at tale i telefon
  • Er en god kollega

 

Er du vores nye kollega?

Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at ringe til CCO Ans Khawaja på telefon +4525101779.
Send venligst din ansøgning med CV til job@mybanker.dk senest 1. juni 2021. Vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet den rigtige kandidat. Send derfor gerne din ansøgning allerede i dag.