RKI LÅN I DANMARK

Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 54 i alt)
  • Indlæg
  • #193618
    AnonymForfatter

    Problemet er at hun ikke gider at have problemer med at skifte teleselskab, samtidig vil hun også slippe for besværet hvis der skulle komme en uforudset udgift, samt være fri for at stå i et register som hun ikke selv har bedt om at stå i.

    Kan godt høre du skærer alle over en kam, men nu er det ikke noget mønster, hun står som sagt for en gæld, fordi hun kautionerede for sin eks, som så ikke ønskede at betale hans gæld.
    Nogle er desværre for snæversynet til at de kan se udover dem som tager voldsom mange lån og ryger i det register, hvilket gør det besværligt for dem som ikke lever sådan.

    Hun har 1 gæld og det er den hun har kautioneret for, hun skylder ikke andre steder, så lad nu være med straks at antage det værste, og kalde det et mønster.

    #193620
    AnonymForfatter

    Og lige for at skære det helt ud:
    Hun afdrager med et højt beløb om md. på den gæld, for at komme ud af det.

    #193622
    MichaelForfatter

    Chica

    Når man vælger at kautionere for en gæld så ved man jo udmærket, at man overtager forpligtelsen til at afdrage gælden hvis hoveddebitor ikke kan eller vil betale. Det er der intet nyt i og det ved din kæreste jo udmærket også. Når hun så heller ikke kan eller vil betale ja så BLIVER hun jo dårlig betaler ikke sandt??

    Hvis man ikke ønsker at betale en andens gæld så skal man jo aldrig kautionere!!

    Der er ikke en døjt forskel på RKI-registrerede. Betaler man ikke sine forpligtelser så er man dårlig betaler. Der findes ingen gradbøjninger af dette.

    #193630
    AnonymForfatter

    Michael
    Har du en smule svært ved at forstå hvad jeg skriver? Jeg skriver jo at hun BETALER af på det, og med et højt beløb om md.

    Og ja hun vidste hvad hun gjorde, nu har de også været i retten med denne gæld, og eftersom han ikke vil betale hans gæld, så gør hun det, så pas nu på med hvad du siger når du ikke kender sagen eller personen, synes det er en ufattelig dum kommentar du kom med der.

    #193638
    MichaelForfatter

    Hvorfor er hun så registreret i RKI hvis hun betaler ydelserne??

    #193654
    AnonymForfatter

    Hun var på arbejds “ferie" i udlandet, altså en lang rejse hvor man arbejder imens for at have råd til at opleve det man vil, da hun kom hjem efter knap 7 mdr. var hun havnet i RKI for hans gæld.

    Inden hun rejste sørgede hun for at alle hendes udgifter blev trukket via PBS. så hun ikke skulle bekymre sig om ubetalte regninger, hun havde ikke lige forudset at eksen i den tid ville stoppe med hans betalinger.

    Hun har forsøgt at få den ud af RKI eftersom at ingen af ydelser er misligholdt efter hun har overtaget det, men det vil de ikke.

    #196784
    AnonymForfatter

    du skriver intet om hvad firmaet hedder?

    #196862
    AnonymForfatter

    joh det er muligt at det kan det ,men jeg er nu stadig skeptisk
    fordi at jeg har intet hørt fra dem endnu og nu er det 14 dage
    siden jeg overførte de penge til tinglysningen som jeg skulle og
    ingen af deres tlf.nr.dur og jeg tjekkede dem ligesom du gjorde.

    hilsen fiat–131@hotmail.com

    #198912
    AnonymForfatter

    Hej
    – Jeg og min kæreste har søgte om det der lån fra den F**King kreditservice ting.
    Vi har betalte ca. 1190 som han har forlangte!
    Men ser ikke det 15000 kr som vi skulle lån.
    Når vi ringede til ham så har han alt muligt undskyldning.
    Vi ville gerne have vores penge tilbage, men igen en undskylding og vi skulle nok få vores penge og bla bla og bla.
    Idag er vi ligeglad med det penge, men vil bare sige at I skal ikke lade jer snyde af dem.
    De BURDE være flov over dem selv og finde dog et ordenligt job!!!

    #198914
    AnonymForfatter

    jeg føler med dig, jeg har oplevet det samme.

    #199000
    AnonymForfatter

    jaja ,det er godt det firma har røvrendt mig så fuck dem

    #201300
    AnonymForfatter

    Hej hva hedder kreditselvskabet?

    #202838
    AnonymForfatter

    Findes der steder hvor man kan låne i depositum, og anden former for sikkerhed.

    At i har noget imod at et firma ikke oplyser ÅOP, hvis renten er variabel, og over 7% + nationalbankens udlånsrente, – så fatter jeg det simpelthen ikke.

    Tag et screenshoot, dokumenter at de ikke har oplyst ÅOP, klag til det klagenævn der har med banker at gøre. Kreditor må nøjes med de 7% + hvad der i dag er 0,25% i rente, og den oplyste rente var sikkert på 20-30%

    Der kan godt tages pant i løsøre, et depositum på et lejmål, hvad hvis lejligheden skal gøres i stand for 15.000 kr. Det sjældent at folk for hele deres depositum igen.

    Har lagt 50.000 kr. i depositum i en forening, 150.000 kr i et hus, dem ville jeg da gerne låne. Det er blot en sikkerhed for at jeg betaler mit kontingent, som er 1.000 om måneden.

    Her er der jo en sikkerhed…

    Jeg er i RKI, hæfter for et solidarisk krav med en anden, dommen er anket, – indtil den er afgjort så er jeg i en åben RKI registrering.

    Nu er de her gutter lukket, og der er lukket over alt.

    Ekspres Bank, ejer ca. 20 andre selskaber
    GE har ca.
    Ikano
    Spar ekspres
    DER/Leasy

    De ejer næsten alle andre låne virksomheder, er du i RKI med en dom er der lukket og slukket.

    Kan se firmaet er lukket, sikkert fordi der ikke var nogen der betalte dem, og deres sikkerhed var 0 kr. værd.

    De var ikke fuskere, blot rigtig dårlige forretningsfolk.

    Havde gerne lånt 50.000 af dem, og så til 7,25 i rente, og min sikkerhed er reel, så de ville faktisk få lånet tilbage…

    Låne-markedet er håbløst her i DK, sådan er det bare. Sådan er det i det meste af verden.

    #202842
    MichaelForfatter

    Nå, så er det jul igen og tid til den årlige genoplivning af utallige RKI-tråde ser jeg.

    #213172
    AnonymForfatter

    Synes du skærer alle over en kam. Synes faktisk du er grov. Tror du det er fedt at komme i rki pga. sygdom og efterfølgende blive slæbt i retten mange gange. Tror du det er fedt at blive smidt på kontanthjælp og stadig blive trukket rundt i retten pga man ikke ejer kongens mønt. Tror du det er fedt at sige til dine børn år efter år at der ikk er noget som hedder ferietur. Jeg HAR sg skåret alt ned og lever under fattigdomsgrænsen. Men alligevel er der ikke nogen hjælp fordi en pamper som dig sidder og skører alle over en kam. Fy for pokker. Håber du har en rigtig dårlig smag i din mund og gid du selv må opleve at komme på kontanthjælp

Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 54 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.