RKI LÅN I DANMARK

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 54 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #93406
    AnonymForfatter

    Hey
    Jeg fik et lån af et kreditfirma som giver lån til folk i RKI. Jeg tjekkede deres cvr nr, branche alt op og deres bank konto og fik bekræftet firmaet er et aktivt firma og de gav mig et lån på 25000, de kræver kun at de kan tinglyse et pant i ens depositum. De var ret reelle og de godkendte en, så indbetaler man 1400 på deres konto som er det gebyr til tinglysning og jeg fik mit lån udbetalt 3 uger efter.
    De er ikke et fup firma og inden jeg satte de 1400 ind, gik jeg ind i banken og fik bekræftet at det konto nr som jeg skulle sætte pengene ind på rent faktisk tilhørte det samme firma, så jeg blev tryg! SÅ JO, det kan skam godt lade sig gøre i DANMARK at låne selvom man er i RKI og da jeg spurgte om hvorfor de vil tinglyse pant i depositum, så sagde de jamen det er den eneste sikkerhed de har for at folk ikke vil snyde dem og betale deres lån tilbage, for i sidste ende vil folk ikke stå i den situation hvor de kan risikere at skulle flytte fra hjemmet og det giver jo egentlig ret god mening, de tager en chance med at låne til folk i rki og så kræver de jo bare en form for sikkerhed så de kan stole på en. Så tjek dem ud! Det kan altså godt betale sig!!

    #192660
    AnonymForfatter

    http://www.kredit-service.dk

    Det er firmaets navn.

    #192672
    PD 99Forfatter

    Stop nu dit spam.

    Bagmandens navn er Claus Mejdahl fra Korsør iflg:

    https://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=kredit-service.dk&submit=S%F8g

    Men firmaet har valgt en dækadresse / telefon-viderestilling i Hellerup – så det ser lidt flottere ud på papiret – iflg.

    http://www.cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=34711240

    RKI-registrerede må for min skyld låne alt det de har lyst til – men kom så ikke bagefter og tud, når I er kommet endnu længere ud.

    Vi tager en anden mulighed igen:

    1) Vær GLAD for RKI-registreringen! Det er et signal om at du IKKE bør låne mere – uanset hvor mange lånehajer, der gerne tilbyder deres “hjælp" (til ågerrenter osv.)

    2) Skær ned i forbruget – HELT ned. Man kan sagtens leve uden fornøjelser, uden ferier, uden nyt tøj, uden smøger osv. i nogle år.

    3) Få et ekstra arbejde. Man kan sagtens arbejde MEGET mere end 37 timer om ugen. Eventuelle børn kan blive passet hos venner og familie. Vær ikke kræsen – tag de jobs, som østarbejdere gerne vil have, også til lav løn.

    Det er ikke sjovt, men det virker.

    #192674
    AnonymForfatter

    Hej

    Det er næsten ikke til at bære. Firmaet/Hjemmesiden overtræder markedsføringsloven og prisopysningsbkg. for de såkaldte andre kreditgivere. – og allerede her, bør folk løbe skrigende bort. Der mangler bla. et udførligt priseks. med ÅOP. Og persondataloven og e-handelsloven er også overtrådt.

    Og så noget af det værste. Der står: " Vi laver et gældsbrev med sikkerhed i depositum og dette bliver så tinglyst hos Tinglysning. Vi har herefter sikkerhed i kundens depositum, derfor er det muligt for os at kunne låne penge til folk som er i RKI". Man tinglyser IKKE en transport i et depositum – faktisk findes der intet offentligt dokument, der kan tinglyses, hvis långiver skal have sikkerhed i et depositum. Og hvem er så “Tinglysning" må man så spørge om – og det ser unægteligt ud, som om de 1.400 kr. foruden ansøgningsgebyret – havner i “kagekassen" hos ham, der står bag hjemmesiden.

    Så det er en useriøs hjemmeside, og enhver bør holde sig langt væk.

    #192676
    AnonymForfatter

    Nu er der igen en platugle, der vil have os til at indtaste følsomme oplysninger på en UKRYPTERET forbindelse…

    #192678
    AnonymForfatter

    Det er sjovt hvor ondt i røven folk har over at MAN faktisk kan LÅNE penge nogle steder!! Bare fordi nogle er idioter og andre ikke er! Til nuser som er så klog ring til Tinglysningen og så hør om det er muligt at Tinglyse et gældsbrev som de gør OG DERES SVAR ER JA! Talte med dem inden jeg gjorde noget! OG bagmanden Er Claus Mejdahl? Hvorfor faen er du så hurtig til at kalde ham for bagmand som om han allerede er kriminel??!! Du er ikke ret intelligent og kommer med ufattelig mange konklusioner om ting du intet aner om, ring til Tinglysningen og hør om det er muligt at Tinglyse et gældsbrev og hvad det koster?!
    ALLE JER ANDRE DER ER SNYDT FØR AF FOLK SOM SIGER DE LÅNER PENGE UD, da har firmaet hverken haft gyldig cvr, gyldig branchekode, dansk konto nr, men sjovt nok har det her firma alt!
    Velkommen til DANMARK hvor folk udover at være snotdumme altid er så skide mistroiske hvis nogen gerne vil hjælpe.
    Når du leger detektiv NUSER, så gør dog tingene rigtigt i det mindste. PS. der står alle deres lån har en ÅOP på 16%. til info!

    #192680
    AnonymForfatter

    PD99: Hvordan kan du allerede bruge ord som bagmand og dækadr?? Er det ret seriøst synes du??
    Hvor mange kender du som har haft dårlige erfaringer med dette firma da? Det er da fuldstændig noget vås at sidde og høre af!! Inden jeg overhovedet overførte penge til dem, så tjekkede jeg med deres bank om de var dem de var, jeg tjekkede med Tinglysningen om man kunne tinglyse et gældsbrev mellem et firma og mig som person, de bekræftede og sagde ja, så hvad faen er dit problem?
    at der er nogle der gider hjælpe folk i danmark selvom de står i RKI? Er det problemet? Skal vi aldrig låne penge mere fordi vi er i RKI, så skal vi bruge alt hvad vi tjener på at betale vores gæld ud først??!! Det er da en lorte holdning til tingene og hvem siger du ikke bare er en eller anden hustler som er i ledtog med alle de andre som FAKTISK BILDER FOLK IND DE KAN LÅNE PENGE UD, MEN BARE TAGER RØVEN PÅ FOLK??!, du kan da absolut ikke sidde og tiltale nogle mennesker du intet kender til og bilde dem ind de allerede på forhånd vil snyde folk??! Jeg fik da mine penge udbetalt, de kom direkte fra deres Nykredit bank. SÅ RO PÅ MED JERES LORTE UDTALELSER!! JEG VILLE BARE DELE MED ALLE ANDRE SOM GERNE VIL LÅNE PENGE, AT MAN GODT KAN LÅNE PENGE ET RIGTIGT STED SELVOM MAN ER I RKI!!
    NUSER HVEM ER TINGLYSNING?? jamen kloge lille skat hvis du taster http://www.tinglysning.dk så kan du se hvem det er, det troede jeg da at sådan en super klog finansmand som dig vidste:):) DET ER DER HVOR DE SOM DERES SIKKERHED TINGLYSER DET GÆLDSBREV HVOR DE TAGER SIKKERHED!!!!
    Hold da op, det er ikke studenterhuen der trykker herinde, men nærmere nogle sure bitre personer som ikke har andet at lave end at gøre det værre for andre!

    #192682
    AnonymForfatter

    WOW PD99…du har sat 2 links sammen, imponerende på de links kan man både se det er et aktivt firma, deres cvr nr er gyldigt,de står som kredit-institutuin, ejeren som står bag domænet er skam faktisk også den samme som er direktør og ham som har bank kontoen i Nykredit Erhverv.
    Sikke en bagmand han er som gør alle ting rigtigt og ikke lægger skjul på at han er manden bag firmaet, du har ret, han må være en løgner og fusker og en snydepels af en bagmand, seriøst få dig et liv istedet for at bruge din tid ved midnat på at skrive ting og sager om folk om ikke passer og lad vær med at hav ondt i røven overfolk som gider at hjælpe andre.!
    Hvis CVR nr ikke fandtes, banken var i en helt 2. mands navn eller værre endnu banken lå i udlandet og når man ringer til Tinglysning, så vil de sige at man aldrig nogensinde kan tinglyse et gældsbrev mellem privat og virksomhed, SÅ VILLE JEG TRO PÅ DET VAR ET FUP FIRMA!!!

    Kom med seriøse indlæg og find nogle folk som er blevet taget på røven af de her mennesker, så kan I tillade jer at skrive om det på den måde!

    #192684
    MichaelForfatter

    Ja, så gik der kun én dag fra jeg sagde at der nok ville dukke flere svindlerfirmaer op til der så rent faktisk kom en på banen. Der er adskillige “fejl" på deres hjemmeside og her er en af de grove:

    “4. Hvad hvis jeg ikke kan overholde mine afdrag, bliver jeg smidt ud af mit hjem?
    svar: som udgangspunkt NEJ, vi vil altid hellere finde en løsning med dig, sætte afdragene ned, før vi gør noget drastisk. Vi tager kun den drastiske vej, hvis du hverken kontakter os, ikke henvender dig til os med henblik på at finde en ordning, ikke ønsker at finde en løsning og du ikke reagerer på vores rykkere og skrivelser, så har vi nemlig desværre kun en udvej"

    Ovenstående er rygende forkert. Svindlerfirmaet har ingen som helst mulighed for at lægge deres klamme hånd på depositummet ganske enkelt fordi udlejer har 1. prioritet. Fupfirmaet har ingen juridiske muligheder for at beslaglægge et depositum i et uopsagt lejemål og derfor kan debitor ikke smides ud af sin bolig.

    Det her lugter kort sagt langt væk af præcis samme fupnummer som Folkekassen og Nord-finans nemlig at få folk til at indbetale 1400 kr. og så ellers “glemme" alt om at udbetale et lån.

    Så kan man jo også prøve at se på hvilke firmaer der ellers er registreret på Strandvejen 100:

    http://cvr.dk/Site/Forms/CompanySearch/CompanySearch.aspx?findsimilar=34711240®typ=CVR

    En alenlang liste af firmaer der er gået konkurs eller er blevet tvangsopløst. Den slags er alene en gigantisk alarmklokke.

    Så glædelig jul og velkommen til endnu et svindlerfirma 🙂

    #192686
    MichaelForfatter

    Næ, det er sund fornuft at man koncentrerer sig om at betale den gæld ud man har misligholdt inden man overvejer at stifte ny gæld.

    Hvorfor har du så travlt med at forsvare firmaet? Er du én af bagmændene?

    #192688
    MichaelForfatter

    Det er vist din egen studenterhue der er fløjet af i farten. Man kan IKKE tinglyse et gældsbrev. Man kan derimod tinglyse et pantebrev hvori man specificerer hvad der er tinglyst pant i, men som jeg nævnte tidligere så er pantet overhovedet ikke reelt fordi kreditor ikke har kinamands chance for at få udbetalt et depositum der allerede er betalt til en udlejer.

    Den normale procedure (og som er den enhver seriøs udlånet bruger) er at i tilfælde af misligholdelse gøres der udlæg i depositummet via fogedretten. Men stadig har udlejer 1. prioritet så det er kun et evt. overskydende beløb ved fraflytning som udbetales til kreditor.

    Så igen: Kreditservice APS kommer med lodret forkerte oplysninger og det kan kun betyde én ting: Svindel, fup og dét der er værre.

    #192690
    AnonymForfatter

    Lyt til dig selv? Bagmænd? Har firmaet taget røven på nogen eller snydt nogen? Er der politi anmeldelser? Er det et svindlerfirma?
    Hvilke beviser og dokumentationer og domskendelser har du som kan bekræfte de er et svindlerfirma michael?
    Kan vi få nogle konkrete beviser?
    Hvis jeg er bagmand hvorfor faen skulle jeg så sætte en tråd op herinde for at GØRE OPMÆRKSOM PÅ “SVINDLERFIRMAET", hvad med at du bruger at ringe til dem og hører hvordan deres koncept er og så skriv tilbage igen!
    ER EN KUNDE SOM DE HJALP OG ER BARE TRÆT AF FOLKS PIS OG LORT OG MISTROISKE UDTALELSER!
    Kom med konkrete beviser på de er et svindlerfirma eller luk, ;);) For det er jo ret uintelligent at sidde bag en skærm og fyre pis af sådan om folk du ikke kender!
    Hvis du vil kan vi to lave et væddemål på 5000, så kan vi mødes og du kan se både mine lånedokumenter og samt se indbetaling fra dem på min nordea konto fra deres nykredit bank, så håber jeg da at du æder dine ord i dig!
    Min eneste fejl var at skrive herinde at der faktisk er nogen som kan hjælpe og som er reelle, men så kommer der idioter som ønsker de var blevet til poltimænd og har travlt med at komme med postulationer om falske ting!
    KOM MED RIGTIGE BEVISER OG KONTRET DOKUMENTATION PÅ AT DE ER SVINDLERE SÅ TROR JEG PÅ DIG!!

    #192692
    AnonymForfatter

    Sig mig er du dum eller spiller du dum?!
    Firmaet siger selv i tlf, at de tager pant i ens depositum JA, og de ved også godt at de i teorien ligger som nr. 2 på listen som kan gøre krav, MEEEN hvis man snyder dem og ikke betaler det man låner, så kan de sætte det maskineri igang med fogedretten og udlejer og prøve at gøre det svært for en og det er der ikke nogen der ønsker! De giver desuden også pantelån hvis man bare ejer noget med værdi!!
    såå ro op Detektiv Michael… pas på dine ord, medmindre du har klare beviser på at de er svindlere!

    #192694
    RedaktionenForfatter

    Hej til alle
    Vi anmelder Kredit-service til forbrugerombudsmanden på ligefod med Nord-Finans og Folkekassen.

    Baggrunden er overtrædelse af markedsføringsloven og manglende ÅOP.

    Med venlig hilsen
    John Norden

    Mybanker.dk

    #192696
    AnonymForfatter

    Hej Mybanker
    Mit navn er Sanne og jeg faldt lige på denne tråd her på arb.
    Jeg kender godt det omtalte firma og vil bare sige at jeg fik et lån hos dem på 20.000 og jeg skulle skrive under på at min lejlighed ikke var opsagt, jeg skulle vise 3 lønsedler og de sidste 6 måneders indbetaling af lejen. Jeg fik at vide at der ville laves et gældsbrev og idet stod der at jeg som sikkerhed for lånet skulle stille mit depositum som pant/sikkerhed og dette vil blive tinglyst. Jeg indbetalte 1400 kr på deres konto og ca 20 dage efter fik jeg mine penge udbetalt plus de 1400. Jeg spurgte hvorfor jeg skal indbetale 1400, deres svar var at hvis der pludselig er 1000 kunder, så skal de hive 1.400.000 ud af deres budget bare for omkostninger og de vil gerne minimere deres omkostninger, så meget som muligt.
    Forløbet var ret stille og roligt dog lidt stressende, men de svarer når man ringer og sender mails. Min mand er politibetjent og han var med fra starten og ja vi var som andre bekymrede og fik endda tjekket personen som er direktør for firmaet og han var helt ren og slet slet ikke kendt hos politiet.
    Så jeg synes tonen herinde, er lidt hård og man bør altid give folk en chance indtil det modsatte er bevist. Som min mand plejer at sige, man er uskyldig indtil det modsatte er bevist.

    Hav en god dag Alle Sammen.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 54 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.