Det store Flex-cirkus

Viser 15 indlæg - 46 til 60 (af 112 i alt)
  • Indlæg
  • #189914
    Mr RForfatter

    GP har ret. Hans bidrag falder med 1/4 procent hvis han tilvælger afdrag.

    #189916
    HJLForfatter

    Mr r enten er du 9 min om at læse et indlæg, eller også må du undskylde mig, debatere i 2 alene om et i dette tilfælde fuldstændigt urelevant emne.

    Jeg går i seng, så må mr tubo forklare jer detaljen og så må i erkende detaljens relevans eller droppe debatten.

    Godnat!

    #189918
    AnonymForfatter

    Ja det jo det der til debat

    pr. 1/10 meddeler RKD

    bidragssatsen hæves med 0,1% på >60%
    bidragstillæget for afdragsfrihed hæves fra 0,15 til 0,25%

    så min pris på ågertrippet hos RKD er 1,4752% i omkostninger pr. 1/10
    holdt op imod bidraget i Totalkredit 0,6625 altså en diff på ca. 0,81%

    Så derfor opnåes min famøse besparelse helt enkelt , antog implicit at alle var
    med på de nye prisstigninger (åbenbart en fejl)

    #189920
    AnonymForfatter

    HJL, du læser bibelen som fanden selv. Tag dig nu sammen!

    Vi taler om det samlede bidrag, herunder også tillæget for afdragsfrihed. Og vi taler om de samlede bidragsstigninger siden jeg optog lånet og bidraget kostede 0,57%.

    #189930
    Mr RForfatter

    vbturbo den højest mulig bidragtssats du kan få fra 0-80% belåning er 0,8064 %
    Hvis du så tilvælger afdragsfrihed stiger den med 0.25% og ender på 1,0564%

    Hvis du så kigger på 0-60% belåning er den højest sats 0,5833 % ved tilvalgt afdragsfrihed stiger den med 0,0248% og ender på 0,6081%

    Det vil sige hvis du havde omlagt lån i RD fik du en bidragssats på 0,6081 og du har nu i stedet fået 0,6625 % i bidragssats hos Totalkredit.

    Det vil sige du sidder nu dyrere end du ville havde gjort hos Realkredit Danmark.

    #189932
    Mr RForfatter
    #189936
    AnonymForfatter

    Min Bidragssats pr 1/10 er 1,0184% i det fremgår der af meddelsen fra RKD

    Dertil lægger du 0,25% til for afdragsfrihed (bidragstillæget + bidragssats)
    Dertil lægger du 0,20% til i kursskæring

    og ja der skulle have stået 1,2684% (ja en copy paste fejl fra mit excell)
    i selve måneden for rentetilpasningen er prisen 1,2684% + 0,2% (eller 0,20 / 12)

    Og igen , uanset hvad så skal der nye penge til for at komme derned! (og det koster)
    så det kan ikke blive aktuelt (selv om jeg gerne ville have beholdt mit Eurolån)

    1) jeg skal ikke væk fra afdragsfrihed. Kan simpelthen ikke betale sig
    2) Absolut ingen tillid tilbage til RKD da prisen jo er steget 100% i år over 3 gange
    3) Ja jeg tror helt bestemt at når december tilpasningen er overstået , så er der nye
    stigninger i vente (Stor volume er jo skræmt over i F3-F5)og så sidder de i saksen
    Hvilket Ejvind vil benytte sig af

    4) set bort fra decimalerne så er besparelsen reel , og pricipielt støtter jeg ikke DB
    efter den dårlige behandling jeg fik i DB , “som forklaret til dig i en anden tråd
    som du heller mente at kunne passe."
    Alt i alt en tabsgivende og dårlig oplevelse af Danske Bank (Quiklånsselskab)

    Så sidste bemærkning ! ingen penge eller besparelser vil nogensinde og jeg mener NOGENSINDE få mig til at gøre en eneste forretning mere med RKD , Danske Banke

    #189938
    AnonymForfatter

    Og nej jeg har ikke set det sidste nye prisblad , har udelukkende forholdt mig til meddelsen som jeg modtog i august.

    #189940
    AnonymForfatter

    Vbturbo har selvfølgelig helt ret i at Mr. R skjuler omkostningen til kursskæringen på F1 lånet, som p.t. udgør 0,2%. Når den tages med bringes den samlede årlige gebyromkostning op omkring 1,26%.

    Mr. R. er igen taget på fersk gerning at prøve at holde omkostninger skjulte.

    Hvorfor er det lige, at disse uhæderlige banksælgere altid prøver at skjule noget, at luske noget ekstra med ind?

    #189946
    HJLForfatter

    GP du må jo tale om det du vil. Det bliver bare umuligt at finde hoved og hale i en debat når 2 taler om en ting og 2 andre om en anden.

    #189948
    HJLForfatter

    Dvs. Afdragsfrihed kostet 0,25 over 60 og mindre under og derfor er debatten i ønsker da også reel. For hvornår skifter bidraget hvis ens bolig stiger i værdi….

    Aldrig for datoen er sat for i år… Trist

    #189950
    Mr RForfatter

    VBturbo først gange “glemte" du at oplyse at du gik fra 80% til 60% belånning

    Nu siger du at det er en copypaste fejl i den sats du oplyse som din gamle bidragssats hos Realkredit Danmark nemlig 1,4752 og den nu i stedet er 1,2684.

    Du kan ikke opnå en bidragssats på 1,2684% pånær hvis du har et foranstående lån der fylder som minimum de første 40% og det lån vi taler om ligger i det dyre område fra 40 til 80%. Er der flere detaljer vi ikke har fået oplyst ?
    Den højeste bidrag ved 0-80% belånning og med afdragsfriheden på 0.25% medregnet er som jeg sagde 1,0564%% og ikke det du oplyser.

    Undskyld mig, men dine tal falder totalt fra hinanden og du bliver ved med at ændre din historie.

    #189952
    Mr RForfatter

    Det er fair nok at du synes bidragsstigning er noget lort, men hvorfor finder du på historier og tal for at bevise en pointe ?

    #189956
    testForfatter

    Ja det kan virkelig undre er der tale om at man bare opfinder tal og ønskede sig at man havde 400.000 kr?

    #189978
    AnonymForfatter

    Ja da Test , frit opfundet og drømmer om 400.000 kr. – Idiot

    Ligesom MR.R hva ,Gratis omgang du kommer med
    og det sædvanlige uintelligente bavl

    Til forskel fra dig og mig ,er at jeg har da uploaded evidens på konti, rente sats som
    MR.R også beskyldte mig for ikke at passe.(men spørg ham), mere bevis end du nogensinde har produceret – andet end dit halv uforståelige ævl.
    Dit og konens arrangement er vist heller ikke helt stuerent (nu når du er på det plan)

    Ja ejer jo også kontant betalt byggegrund på 1048 m2 i Vejle centrum og har gang i et nybyggeri
    (nåh ja det drømmer jeg jo osse om)

    Du mangler også at give míg standard frasen
    “Slemme dig har brugt mere end du tjener , Det gør Test nemmelig ikke"
    2 Audi’er og quicklån er jo den philosofi du siger resten af af os ikke dyslektikere har

    MR.R

    Nej jeg sidder jo ikke i RKD og arbejder til daglig og det skal man jo for at finde jeres forretningmodel logisk.

    Well bliv bare ved din med RKD salgstale om laveste procenter og kurser
    Faktum er dog at jeres skrivebordsvurderinger og standard prisfald er Cirkus RKD

    Nej MR.R ingen foranståendelån eller boliglån

    2 Stk Euro lån haves og belåning er = 80% ved TotalKredit

    RKD ville dog ikke oplyse mig deres standard prisfald (vurderet har de ihvertfald ikke)

    MR.R når du addere alle alskens gebyrer på et afdragsfrit flekslån inkl. kommer du op
    1,2xxxx % , og bliv du så bare ved med at fluekneppe i decimalerne

    Test og MR.R
    Ja hyl i nu bare videre om at jeg taler udenom , de kritisk røster fra jer af
    tager man jo trods alt med bare med et smil -:) mere credibillity har i vist heller ikke

    og i er jo proffesionelle økonomer , mærkeligt at ikke kan regne den ud.

    fakta er at jeg ikke komme ned i 60% taksten fordi jeg som også tidligere nævnt er afdragsfri og ikke vil skifte profil.

    fakta er at der mega besparelse på at skifte til Totalkredit og opretholde profilen.
    og derved realisere besparelsen faktuelt.
    Det er da et råd der er til at tage og føle på!!!

    —————————————–

    OGSÅ synes jeg da nu vi er ved det.

    MR.R – stå da ved at du er RKD/Danske Bank mælger! indtil videre har vi kun set en masse
    forløjet sludder fra din side
    og fortæl så det! hver gang til de DB kunder der sidder i saksen som du giver en
    række lorte råd.

    TEST – Hykler og Danske Bank sælger , ingen kan komme i nærheden produktsælgernes
    favorable interne rente satser og lånevilkår – så spar da de stakkels DB kunder
    for din eget hoverende lort som du lukker ud.

    Fakta er også når vi faktuelt skimmer alle jeres mange indlæg igennem det seneste
    Så er jeres råd , enten decideret løgnagtige eller tabsgivende ! eller bare intetsigende

    Min besparelse er reel og konkret samt problematikken omkring indlåsning er helt relevant!
    Det er mere end i 2 har præsteret af råd til diverse indlægsejere! HUSK LIGE DET

    —————————————–

    Konklusion:

    RealkreditDanmark og BRF er de 2 eneste som opererer med skrivebordsvurderinger og
    Standard prisfald og fakta er at os alm. kunder! vi kan ikke gøre en skid(selv om RDK klakøren siger at man bare kan ringe indtil RKD og brokke sig) Det er vist kun de profilerede sager i medierne som “måske" tager op. Resten kommer til at betale.

    F3-F5 er de rene indlåsningsfælder i disse tider hvor RKD er så utroværdige

    Så Test kør bare på med dit løgn freak show – ingen kan sgu tage dig seriøst

Viser 15 indlæg - 46 til 60 (af 112 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.