Enlig mor søger lån. Tilbagebetaling hver måned.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 24 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91040
    AnonymForfatter


    Indholdet af dette indlæg er blevet slettet af en administrator da det overtræder Mybanker.dk’s forum og debat-regler stk. 6 “Det er ikke tilladt at formidle lån/kreditter/indlån/forsikringer[…]"

    #154742
    SoleilForfatter

    Hvor stort et lån søger du – altså hvor mange penge har du brug for, og hvad skal de bruges til?

    #154746
    testForfatter

    du kan ikke låne dig til et bedre liv kun til flere problemer.

    #154764
    AnonymForfatter

    I stedet for at låne pengene, bør du indgå en afdragsordning med dem.

    #154766
    AnonymForfatter

    Kære Solail.
    Først vil jeg sige Tak fordi du har svaret på mit indlæg.
    Lånet jeg søger er 25.000 kr.De skal bruges til en ny cykel til min søn.Og da han lige har fået en lille
    hund,vil vi gerne have indhegnet haven.Og sidst,men ikke mindst til en ferie i badeland.Det har vi længe ønsket.

    De Venligste Hilsener fra

    tj (10).

    #154770
    MichaelForfatter

    Ny cykel: 1500 kr.
    Indhegning: 2000 kr.
    En uges ferie i Lalandia (starten af juli): 7595 kr.
    Mad mv. i Lalandia: 3000 kr.

    Ialt 14095 kr.

    Hvad skal de resterende knap 11000 kr. bruges til?

    Tråden her er jo en vittighed som så meget andet her i debatforummet.

    #154774
    AnonymForfatter

    Det er tit folk bruger “Rki" og “Rockerlån" i samme indlæg..

    Nu bliver jeg nysgerrig. Går man hen til én med en motorcykel og siger “Hey er du rocker? Kan du hjælpe med et lån?" Eller slentrer man hen og banker på ved HA og spørger efter et låneskema?

    Der bliver tit henvist til rockerlån men aldrig skrevet hvordan sådan et kommer i stand. Så hvordan fungerer det?

    #154776
    AnonymForfatter

    Og undskyld tj..

    Håber tingene lykkes for dig på en eller anden måde 🙂

    #154780
    AnonymForfatter


    Indholdet af dette indlæg er blevet fjernet da det overtræder Mybanker.dk’s forum og debat-regler stk. 3 “Det tilskyndes, at der anvendes et pænt sprogbrug brugerne imellem, selvom der kan opstå uenighed."

    #154782
    AnonymForfatter

    Hvor er det dog dejligt befriende og humoristisk at læne sig tilbage og læse disse indlæg. Man glemmer jo helt sine egne problemer og bekymringer om rentefald eller -stigninger.

    Keep up the good work..

    #154784
    HalliHalloForfatter

    Det hjælper da ikke noget at blive vred tj.

    Jeg tror ikke der er nogen herinde der kan hjælpe dig. Kontakt i stedet din sagsbehandler i kommunen eller gå til den lokale retshjælp, ligesom der sikkert findes mange andre fora på internettet, der kan hjælpe dig videre.

    Og husk: Gældsfængslet er afskaffet for mange år siden, så det behøver du ikke at frygte.

    #154786
    testForfatter

    hej tj
    du løser altså bare ikke dine problemer ved at du sætter dig i yderlige gæld

    #154790
    AnonymForfatter

    Hej tj

    Jeg synes du skal tage fat på BT eller Ekstra Bladet eller TV 2’s kritiske journalister og så se om de kan hjælpe dig og de andre forældre.

    Justitsmord skal ikke finde sted i vores land.

    #154798
    MichaelForfatter

    Hvorfor skal vi slæbes igennem disse alenlange indlæg om personlige tragedier? Hvad i alverden har det med kreditværdighed at gøre?

    Og hvis du ikke mener jeg kender dit regnskab for de 25.000 Tina kan du jo prøve at redegøre for det her. Du har selv skrevet hvad pengene skal bruges til, så informer os venligst om hvordan de 25.000 skal fordeles på cyklen, indhegningen og turen til Lalandia.

    #154800
    AnonymForfatter

    Hvis du har råd til afdragene på et lån, har du også råd til at spare op til de ting du har brug for, uden at du behøver vente et år på at få indfriet dine drømme.

    Model 1:
    Du optager et lån på 25.000, som du hver måned tilbagebetaler med 1.000,- de næste 2,5-3 år afhængig af finansiering.
    Du får indfriet dine drømme med det samme, men binder dig økonomisk hårdere op, hvor du ikke kan springe afdrag over, og må vente tre år før du igen kan købe ferie eller gaver til barnet.

    Model 2:
    Du optager ikke lånet, men betaler i stedet de samme 1.000,- ind på en opsparingskonto til fornøjelser.
    Efter 1 måned: Du tager i svømmehallen med dit barn
    Efter 2 måneder: Du køber en cykel til dit barn
    Efter 4 måneder: Du køber hegn til hunden
    Efter 5 måneder: Du tager en dag i badeland med dit barn
    Efter 12 måneder: Du holder ferie i hytte med dit barn
    Efter 13 måneder: Du glæder dig over, at du hver måned har økonomisk råderum til at glæde dit barn, og skriver en ny ønskeliste.

    Afhængig af priser, kan du selv justere på model 2, så den kommer til at passe til dine behov.

    Overvej nøje hvilken model du finder bedst.

    Husk, at hvis du ikke mener du har råd til model 2, da har du heller ikke råd til model 1, da begge modeller vil koste dig det samme.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 24 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.