Andre kreditkort end MasterCard

Viser 4 indlæg - 16 til 19 (af 19 i alt)
  • Indlæg
  • #230280
    Johnny (1)Forfatter

    Mit problem er ikke at jeg har brug for kredit fra banken – problemet er at man visse steder (f.eks. biludlejning) skal bruge et kreditkort. Når mit nuværende Mastercard bliver afvist af tekniske årsager tænker jeg derfor, at et ekstra kreditkort kan være en hjælp. Derfor mit spørgsmål.

    Jeg modtaget stadig gerne forslag.

    #230282
    testForfatter

    Nu om alting er så har jeg aldig oplevet problem relateret til at nogen, så rent pr derinition mener at mit visa kort er er debit kort selv om der ikke er saldo kontrol på det. Og ja jeg jeg har hævet er af korten op til maks men har to .

    Så er visa kort er et udmærket første kort eller reserve kort til er Master kort.

    I kan forsætte diskusion.selv men jeg har brugt mit visa kort i Tibet, Japan , USA. Australien, Rumænien, Algeriet, Egypten , Canada , Brasilien Argentina ……… og ja keg kunne forsætte listen men gider ikke. Og ja jeg ved godt at Tibet er en del af Kina
    Så et visa er ganske udmærket uanset om i mener noget andet. Og rejs aldrig med to kort.

    Visa Master har været min løsning I rigtigt mange år nu.

    Vedr biler så brug avis så kan man bestille vi sin danske aftale. Så er der aldig noget bøvl. Er der probleme med de lokale kan man klage i dk og få penge retur. Forstår ikke folk vil leje noget så vigtig som en bil ved et eller andet lokalt bolche firma.

    #230284
    JydenForfatter

    Hej Johnny,
    Jeg sidder i udlandet på en dårlig forbindelse så derfor ganske kort

    Har du set på Bank Norwegian Visakort, alternativt Santander Visa. Norwegian er ekstra godt hvis du kan bruge nogle point på flybilletter med Norwegian. God jagt. set

    #230286
    JydenForfatter

    Hej Johnny,
    Jeg sidder i udlandet på en dårlig forbindelse så derfor ganske kort

    Har du set på Bank Norwegian Visakort, alternativt Santander Visa. Norwegian er ekstra godt hvis du kan bruge nogle point på flybilletter med Norwegian. God jagt. set

Viser 4 indlæg - 16 til 19 (af 19 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.