Indlånsrente

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • EKForfatter
    Indlæg
  • #96121
    EKForfatter

    Igennem mange år har jeg benyttet mig af mybankers udmærkede oplysninger om aktuelle indlånsrenter til placering af opsparing. P.t. er der dog kun Santander og Basisbanken som Mybanker giver oplysninger om i forhold til indlånsrente (jeg går udfra at dette skyldes at andre pengeinstitutter i DK enten giver en meget begrænset indlånsrente eller slet ingen).

    Men hvad med indlånsrenten i øvrige EU-lande (hvor bankgarantien på 100.000 euro også er gældende)- er den ligeså ringe som i DK – eller er der nogle bedre muligheder her?

    PS. Jeg er ikke interesseret i at investere i aktier/obligationer eller garantbeviser.

    #229754
    JydenForfatter

    Hvis du logger ind får du en masse indlånssatser – ikke at det bliver bedre, men de kan ses

    #229761
    EKForfatter

    Mange tak for informationen – det var jeg ikke klar over at der var flere oplysninger om indlånsrenterne for de forskellige pengeinstitutter hvis jeg loggede ind på mybanker.

    #229762
    EKForfatter

    Mange tak for informationen – det var jeg ikke klar over at der var flere oplysninger om indlånsrenterne for de forskellige pengeinstitutter hvis jeg loggede ind på mybanker.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.