Status på Landejendomme

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • jhjorsalForfatter
    Indlæg
  • #96116
    jhjorsalForfatter

    Jeg har lige haft en snak med flere ejendomsmæglere vedr. salg af min ejendom som er beliggende mellem Vejle og Juelsminde, flere nævner at landejendomme ikke er kommet med op i pris endnu, efter krisen. Så jeg vil bare lige hører om I tror de kommer med op på et tidspunkt inden for en 4-5 år, eller om der bare ikke er nogen der gider bo på landet længere.

    #229685
    MichaelForfatter

    Tror ikke at du skal forvente store prisstigninger de nærmeste år – og heller ikke årene derefter

    #229686
    MichaelForfatter

    Tror ikke at du skal forvente store prisstigninger de nærmeste år – og heller ikke årene derefter

    #229688
    jhjorsalForfatter

    Men hvad er argumentet for at landejendomme pludselig ikke er særlig interessante længere, når nu huspriserne gerne vil opad ?

    #229690
    MichaelForfatter

    Landejendomme har aldrig været “særligt interessante”. Arbejdspladserne er i og omkring de store byer og det samme gælder uddannelsesinstitutioner, kulturtilbud osv osv. Dermed ikke sagt at det er dårligt at bo på landet, men nogen kæmpe efterspørgsel efter landejendomme på Mors eller i Vestjylland kommer der aldrig

    #229692
    jhjorsalForfatter

    Okay det gir mening, men nu var det ikke lige Mors eller Vestjylland jeg skrev, det var jo Østjylland mellem Vejle og Juelsminde
    15 min til Vejle
    25 min til Horsens
    35 min til Fredericia
    35 min til Kolding
    1 time til Århus
    Så tænker da den ligger meget fornuftigt

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.