BasisBank

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87631
    AnonymForfatter

    Vi kunne godt tænke os at høre, om der er nogle af jer derude, som har lyst til at fortælle lidt om både plusser, og evt. minusser ved BasisBank???

    #111254
    AnonymForfatter

    Keder ikke selv Basisbank, men jeg så de havde en helsides annonce i et tillæg til Jyllands Posten igår søndag hvori der stod at de giver 4,25 % i rente. Ved eftersyn på deres hjemmeside kunne jeg så konstatere at der var når man havde over 1 mill. kr. stående, hvad der ikke stod noget om i annoncen. Hvorfor gøre sådan noget når de alligevel ikke kan matche Northern Rock som de nok var ude på at give det udseende af i annoncens tekst.
    Det kan godt være dette indlæg skulle have været under den tråd der hedder “Kreativiteten i rentekrigen", men nu kom oventående indlæg lige.
    Jeg tror Basisbank er god nok efter hvad jeg har hørt af venner, men deres markedsføring er træls.

    #111272
    AnonymForfatter

    ja de er en dårlig rakleme her inde da jeg og min mand har lige prøvet at få et lån der i genmen og svaret var nej da vi står i rki og er dette ikke et sted for evt. rki medlemmer der gerne vil hjælpes med venlig hilsen mus

    #111302
    MichaelForfatter

    Jeg smuttede selv fra BasisBank, da de strammede gebyrskruen. Pt. skal man betale 300 kr. om året, men heri indgår dog VisaDankort. Er man 2 i hustanden, betaler man stadig kun 300 kr. og det svarer jo til et par Visakort i andre banker. Personligt ville jeg dog hellere gå til Skandiabanken.

    Som mange andre nævner er bedste kombination lige nu Skandiabanken+Northern Rock for de fleste “almindelige" mennesker.

    #111310
    Lars K.Forfatter

    – Havde Basisbank gennem adskillige år, stort set siden starten.
    Har egentlig aldrig haft noget dårligt at sige om dem. Alt har altid fungeret helt okay, og de kan garanteret hamle op med de fleste “almindelige banker" på priserne 🙂

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.